ریزش سنگین شاخص بورس تهران

27 آبان 1397 ساعت 13:08

شاخص بورس با افت 5261 واحدی امروز به کانال 173،557 واحد سقوط کرد. نماد‌های معدنی و فولادی و پالایشی‌ها بیشترین نقش را بر سقوط شاخص بورس داشتند و رشد‌های قیمتی نماد آپ نیز نتوانست از شدت سقوط شاخص بورس بکاهد.


بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۵۲۶۱.۲۲ واحد کاهش به ۱۷۳ هزار و ۵۵۸ واحد و ارزش روز بازار به ۶۵۹ هزار میلیارد تومان رسید. 

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۵۳۲.۲۶ واحد کاهش به ۵۰ هزار و ۵۴۶ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۵۵۳.۸۹ واحد کاهش به ۲۷ هزار و ۷۵۲ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۳۹۰.۶۷ واحد افت به ۱۹ هزار و ۵۷۳ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۵۸۹۲.۶۹ واحد افت به ۱۸۴ هزار و ۹۹۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۳۵۰.۰۹ واحد افت به ۱۲۸ هزار و ۵۰۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۸۱۸۳.۵۷ واحد کاهش به رقم ۳۴۲ هزار و ۶۲۰ واحد رسید.

نماد فولاد، وامید، فارس، کگل، شبندر، تاپیکو، ومعادن بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد آپ بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۳۱.۵۸ واحد افت به رقم ۱۸۸۰.۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۰۴ هزار و ۱۶۷ واحد برگ سهم در قالب ۸۲۴ میلیون و ۳۵۹ هزار برگ به ارزش ۴۵۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
 


کد مطلب: 64449

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/64449/ریزش-سنگین-شاخص-بورس-تهران

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com