۰
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷
در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛

از مدیرعامل بانک‌پاسارگاد تقدیر شد

در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که در تاریخ 24 آبان سال 1397 در محل تالار وحدت برگزار شد، از دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، به‌‌عنوان «خیر نمونه کشوری» در امر ساخت کتابخانه تقدیر شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، در این مراسم که با حضور غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، علامه فاطمی‌نیا، جمعی از مسئولان نهاد کتابخانه‌ها و برگزیدگان برگزار شد، از بانک‌پاسارگاد به دلیل ساخت چند باب کتابخانه‌ی مجهز، در مناطق محروم و آسیب‌دیده‌ی کشور تجلیل شد.

بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدام به ساخت چندین مدرسه و کتابخانه در مناطق محرومی مانند کهگیلویه و بویر احمد، همدان، اردبیل، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کرج، آذربایجان، خوزستان و ... کرده‌است. این مدارس و کتابخانه‌ها با بهترین امکانات، در مدت کوتاهی به بهره‌برداری رسیده و یا در حال ساخت و آماده‌سازی جهت استفاده‌ی دانش‌آموزان مناطق محروم هستند.

راه‌اندازی مراکز بهداشت در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی و همچنین ساخت بیمارستان در حال احداث خاتم در استان قم از دیگر برنامه‌های این بانک است.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از کتابخانه‌های برگزیده و مسئولات و کتابداران برتر، از کاظم قلم‌چی، عباس مصلی‌نژاد، محمدجواد محمدآبادی، عبدالحمید هنری و حسین قره‌چمنی نیز به عنوان خیرین برتر در امر ساخت کتابخانه تقدیر بعمل آمد.






 
https://akhbarbank.com/vdccm0qe.2bq0i8laa2.html
تازه ترین اخبار