۰
۴
برای واریز نود و سومین مرحله از یارانه های نقدی،کافی است دولت تنها ۳۰۰ میلیون دلار در بازار به فروش برساند.
تامین مبلغ واریز یارانه ها با فروش ۳۰۰ میلیون دلار
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، نود و سومین مرحله از واریز یارانه به هر فرد ایرانی به مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان امشب صورت خواهد پذیرفت.

 طرح هدفمند کردن یارانه ها که از آذر ماه ۸۹ آغاز شده است هر ساله هزینه کمتری را بر روی دست دولت می گذارد و در ۸ سال گذشته مبلغی به آن اضافه نشده است.

این در حالی است که مبلغ دلار در سال ۸۹ با مبلغ آن در حال حاضر به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

 به عبارت دیگر دولت برای پرداخت یارانه نقدی که امشب به حساب‌ها واریز می شود تنها می تواند با فروش ۳۰۰ میلیون دلار ارز حاصل از فروش نفت آن را تامین کنند.

بر اساس اعلام مسئولان هم اکنون بیش از ۷۳ میلیون ایرانی یارانه دریافت می کند که باز ضرب این عدد بر مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان حدود ۳۳۰۰ میلیارد تومان کل مبلغ واریزی ماهانه به حساب شهروندان خواهد بود.

 حال با محاسبه دلار حدود ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان به این نتیجه می‌رسیم که دولت می‌تواند با فروش تنها ۳۰۰ میلیون دلار کل هزینه پرداخت یارانه به ۷۳ میلیون ایرانی را تامین کند.

در صورتی که میزان فروش نفت در هر روز را ۴ میلیون بشکه و به قیمت حدود ۷۰ دلار در نظر بگیریم به این نتیجه می‌رسیم که با فروش نفت تنها یک روز می توان هزینه پرداخت یارانه ها را تامین کرد.
https://akhbarbank.com/vdcfyjdv.w6djyagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
عمو یادگار خوابی یا بیدار!! 4 میلیون بشکه نفت در روز تولید!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفیم برای مسئولان هر وقت میخان یارانه بریزن یه منتی سر مردم ایران میزارن شرم اوره برای حقوق نجومی اختلاس وغیره یک شبه تامین میشه ولی برای ریختن یارانه هزارتا نقشه میکشن
احمد
Iran, Islamic Republic of
۴میلیون فروش در روز؟!!!!!!!!
آملی
Iran, Islamic Republic of
یادتان رفت آب وبرق وگاز را گران کردید که یارانه بدهید چی شده حالا به دست انداز افتادید منت می کنید حقوق صد میلیونی را حذف کنید جواب یارانه را می دهد
تازه ترین اخبار