۰
پرداخت تسهیلات ۱۰ درصدی در بانک تجارت ۲۴ ساعت پس از افتتاح حساب سپرده گذاری یکساله صورت می پذیرد.
تسهیلات ۱۰ درصدی در بانک تجارت چگونه پرداخت می شود؟
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، بانک تجارت در طرح تسهیلات آنی خود تنها پس از ۲۴ ساعت از افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله تسهیلاتی به نرخ ۱۰ درصد پرداخت می کند.

بر اساس این طرح مشتری در صورت سپرده گذاری یکساله به نرخ ۱۰ درصد می‌تواند ۲۴ ساعت بعد به میزان ۷۵ درصد مبلغ سپرده گذاری شده تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات به نرخ ۱۰ درصد دریافت کند.

 بازپرداخت این نوع تسهیلات ۱۲ ماه خواهد بود و سپرده سرمایه گذاری شده به عنوان ضمانت تسهیلات اخذ شده است و مشتری نیازی نیست ضامن دیگری را ارائه کند.

مشتری در صورتی که بخواهد تسهیلات فوق را به جای یک سال در مدت سه سال پرداخت کند، می تواند تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده گذاری شده را تسهیلات دریافت کند.

به عنوان مثال در صورتی که مشتری مبلغ ۲۰ میلیون تومان سپرده یکساله به نرخ ۱۰ درصد افتتاح کند، می تواند مبلغ ۱۵ میلیون تومان تسهیلات به نرخ ۱۰ درصد و بازپرداخت یک ساله از بانک تجارت دریافت کند.

مشتری بابت ۲۰ میلیون سپرده سرمایه گذاری شده ماهانه حدود ۱۶۰ هزار تومان سود دریافت می‌کند و بابت ۱۵ میلیون تسهیلات اخذ شده نیز حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت قسط خواهد کرد.
https://akhbarbank.com/vdce7e8p.jh8ezi9bbj.html
تازه ترین اخبار