۰
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵

مشارکت بانک صادرات برای تولید متانول

بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید داخلی با اختصاص بیش از ٣٨٠میلیون دلار اعتبار اسنادی فاینانس به شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، زمینه تولید سالانه بیش از یک میلیون و ٦٠٠ هزار تن متانول و اشتغال مسقیم بیش از ٣٠٠ نفر را فراهم کرد.
به گزارش اخبار بانک، این طرح با مشارکت بانک صادرات ایران و با هدف تولید بیش از یک میلیون و ٦٠٠ هزار تن متانول در سال با استفاده از منابع گازی مشترک ایران و قطر در خلیج فارس آغاز و تاکنون ٧٦ درصد آن انجام شده است. این طرح تا پایان سال‌جاری پیشرفتی معادل ٨٤درصد خواهد داشت و در نیمه دوم سال ١٣٩٨ تکمیل و افتتاح خواهد شد.

شهریار خلیلی اردلی، رئیس شعبه مستقل مرکزی در بازدید از این پروژه با تأکید بر همکاری بانک صادرات ایران برای تکمیل طرح‌های کلان تولیدی و اقتصادی، گفت: در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه تولیدات داخلی و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، بانک صادرات ایران همواره آماده مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای و تولیدی است.

وی افزود: بانک صادرات ایران پیش از این نیز با عاملیت پرداخت ٥٠٠ میلیون دلار جهت تکمیل فاز ١١ الی ٢٤ پارس جنوبی مربوط به پروژه نفت و گاز صبای کنگان از محل صندوق توسعه ملی، گام‌هایی موثر در پیشبرد اهداف توسعه ملی برداشته است.

بنابراین گزارش، بانک صادرات ایران طی ٦ ماهه نخست سال‌جاری ١٦ هزار و ٣٨٢ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر٥ هزار و ٦٩١ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اقتصادی استان بوشهر پرداخت کرده است.

اعطای ٩٥٩ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی، ٧١ فقره در بخش صنعت و معدن، ١٢ هزار و ٢٢٣ فقره در بخش خدمات و بازرگانی، یک هزار و ٢١٦ فقره در بخش صادرات و یک هزار و ٩١٣ فقره تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان طی این مدت موجب تحرک بیشتر در اقتصاد این منطقه شده است.
https://akhbarbank.com/vdcjmxem.uqexyzsffu.html
تازه ترین اخبار