۰
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱
مدیرعامل بانک ملی ایران:

بسیاری از مشکلات توزیع ارز اربعین، خارج از حدود اختیارات ما بود

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که بسیاری از ناملایمات پیش آمده در جریان توزیع ارز اربعین از حدود اختیارات کشور ما خارج و ناشی از ناهماهنگی و زیرساخت های ضعیف کشور عراق بوده است، گفت: از مسئولان خواسته ایم اگر قرار است سال آینده نیز توزیع ارز در کشور عراق صورت بگیرد، دست کم یک ماه پیش از آغاز مراسم اربعین هماهنگی های لازم با بانک ملی ایران انجام شود.
بسیاری از مشکلات توزیع ارز اربعین، خارج از حدود اختیارات ما بود
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در مراسم تقدیر از کاروان خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی که جمعی از اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات و کارکنان بانک ملی ایران در آن حضور داشتند با بیان این که سالهاست این بانک ارز مورد نیاز حجاج و زائران عتبات و اربعین را بدون هیچ مشکلی توزیع می کند، گفت: تا زمانی که توزیع ارز در داخل کشور و توسط بانک ملی ایران صورت می گیرد، مشکلی در کار نیست، اما امسال این روند به داخل کشور عراق منتقل و باعث ایجاد مشکل شد.

وی با بیان این که در نظام بانکی تنها بانک ملی ایران آن هم زمانی که بیش از یک صد هزار نفر از زائران وارد خاک عراق شده بودند انجام این کار بزرگ و پرچالش را برعهده گرفت، ادامه داد: وضعیت ناگوار جوی، قطعی مکرر اینترنت و بسته شدن باجه های توزیع ارز در عراق، روند کار را بسیار مشکل کرد، اما بانک ملی ایران با همه توان خود کار را پیش برد و در کمترین زمان ممکن ارز مورد نیاز زائران را به آنها تحویل داد.

به گفته حسین زاده، بانک ملی ایران در جریان توزیع ارز اربعین به هیچ وجه ذینفع نبود و تنها این کار را به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود و نیز بهره مندی از اجر معنوی خدمت به زائران اباعبدالله االحسین (ع) بر عهده گرفت.

به گفته حسین زاده، بیش از 500 نفر از کارکنان بانک ملی ایران اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران امور، روسای ادارات مرکزی و امور شعب، کارکنان و ... در کشور عراق مستقر بودند و تلاش می کردند روند توزیع ارز اربعین را سرعت ببخشند که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با تقدیر از خدمات کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران، روابط عمومی بانک، همکاران گمنامی که در فضای مجازی برای بانک فعالیت می کردند، کارکنان حوزه آی تی و شرکت سداد، کارکنان حراست و ... که در این مدت همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائران و اطلاع رسانی به جامعه انجام دادند، اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اقتصادی رئیس جمهور، عضو هیات رئیسه مجلس، وزیرکشور، وزیر اقتصاد و وزیر ارشاد ارشاد، رئیس کل بانک مرکزی، ستاد اربعین و ده ها مسئول دیگر از نزدیک خدمت رسانی بانک ملی ایران را دیدند و بابت آن تشکر کردند.

در پایان این مراسم، لوح های تقدیری توسط اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل بانک ملی ایران به روسای تعدادی از ادارات امور شعب و کارکنان بانک که در جریان خدمت رسانی به زائران اربعین نقش داشتند، اهدا شد.
https://akhbarbank.com/vdcaoeni.49nyo15kk4.html
تازه ترین اخبار