۰
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶

تقدیر از اقدامات مدیرعامل بانک ملی ایران

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور در بانک ملی ایران با مدیرعامل این بانک دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک در این دیدار با تقدیر از خدمات شرکت ملی پست، به ظرفیت های موجود برای توسعه همکاری های دوجانبه اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهمنامه های پیشین، اقدامات مشترکی در این زمینه انجام شده، اما شرایط برای افزایش سطح این خدمات فراهم است.

وی با تاکید بر این که بانک ملی ایران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، هر دو متعلق به مردم هستند، اظهار کرد: همه تلاش ما باید کاهش دادن سفرهای درون شهری برای دریافت خدمات مختلف از جمله خدمات بانکی باشد.

حسین زاده به خدمت بانک آفیسر بانک ملی ایران به عنوان یکی از خدمات محقق کننده این هدف اشاره و خاطرنشان کرد: می توان خدمات دیگری مانند رساندن پول نقد، ارائه دسته چک و یا تحویل کارت هدیه به مشتریان را با استفاده از ظرفیت های پست ارائه کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه بانک ملی ایران، این بانک را افتخار آفرین خواند و گفت: خوشبختانه اقدامات بزرگی در بانک ملی ایران انجام شده که باعث سربلندی کشور است.

حسین نعمتی ظرفیت های موجود در شرکت ملی پست را بی نظیر خواند و ادامه داد: می توان با تعریف پروژه های مشترک میان بانک ملی ایران و شرکت ملی پست، خدمات به روز و ارزشمندی را به مشتریان ارائه کرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران همچنین تاسیس یک کارگروه مشترک برای بررسی زمینه های توسعه همکاری دوجانبه را خواستار شد.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این دیدار به راه اندازی برخی خدمات این بانک بر روی پیام رسان داخلی «بله» اشاره کرد و گفت: این خدمات، سفرهای درون شهری را تا حد خوبی کاهش داده است و می توان از این تجربه در ارائه خدمات با استفاده از ظرفیت پست نیز بهره برد.

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دیدار همچنین از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد. وی اقدام خلاقانه مدیرعامل بانک ملی ایران برای جمع آوری حجم قابل توجهی از میراث فرهنگی و اقتصادی کشور در این موزه را ستود و تاکید کرد: این اقدام باعث افتخار هر ایرانی است.
https://akhbarbank.com/vdccs1qe.2bq0o8laa2.html
تازه ترین اخبار