۰
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
توسط بانک صادرات صورت گرفت؛

پرداخت ٤ هزار و ٢٧٠ فقره وام به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه

کارنامه یک سال حمایت درخشان بانک صادرات ایران از آسیب‌دیدگان زلزله سال ٩٦ کرمانشاه، با پرداخت بیش از ٤ هزار و ٢٧١ فقره وام بالغ بر ٤٦٣ میلیارد ریال منتشر شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نقش پررنگ این بانک در خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف مالی، تسهیلاتی و معیشتی به مردم زلزله‌زده غرب کشور با گذشت یک سال از وقوع آن در شامگاه ٢١ آبان ماه سال گذشته، ضمن پرداخت بیش از ٤ هزار و ٢٧١ فقره وام بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی روستایی، شهری و تجاری در شهرها و روستاهای مختلف آسیب‌دیده استان کرمانشاه از جمله سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، گیلان‌غرب، دالاهو، اسلام‌آباد‌غرب، جوانرود و ... به ارزش بالغ بر ٤٦٣ میلیارد ریال همچنان ادامه دارد و علاوه بر آن، امهال حدود هزار  فقره تسهیلات قبلی مردم منطقه، تاکنون منشاء اثر قابل توجهی در بهبود وضع معیشتی مردم منطقه بوده است.
 
بر اساس این گزارش، علاوه بر پرداخت تسهیلات اعلام شده، کارکنان خیر این بانک با اختصاص بیش از ٥٥ میلیارد ریال، زمینه اجرای ١٠٥ طرح عمرانی را در مناطق زلزله‌زده فراهم کرده‌اند.
 
در این راستا کارکنان خیر بانک صادرات ایران با اختصاص بخشی از حقوق و مزایای خود، اجرای ١٠٥ طرح عمرانی از قبیل: واحد‌های مسکونی، مجتمع‌های فرهنگی، طرح‌های آب و فاضلاب، مدرسه و مسجد، بازسازی و ترمیم واحدهای آموزشی فنی و حرفه‌ای و... را بر عهده گرفته‌اند که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده و بقیه آنها نیز در آینده نزدیک به مرحله بهره‌برداری می رسند.
 
این بانک همچنین ضمن فراهم ‌سازی امکانات رفاهی برای مردم منطقه و ارسال ٨ دستگاه خودپرداز سیار و تجهیز بیش از ٥ هزار دستگاه خودپرداز سراسر کشور در مراحل اولیه، بخشی از بودجه تبلیغاتی سال ٩٧ را نیز به آسیب دیدگان زلزله اخیر اختصاص داد.
https://akhbarbank.com/vdcfvmdv.w6djeagiiw.html
تازه ترین اخبار