۰
بانک صادرات ایران در قالب ٣ طرح تسهیلاتی تا ٨٠ درصد سپرده متقاضیان رابدون وثیقه و ضامن در کمترین زمان، با نرخ‌های ترجیحی وام می‌دهد.
به گزارش اخبار بانک، این بانک به‌منظور پاسخگویی به نیاز‌های مختلف مشتریان خود شرایط دریافت وام با نرخ سود کمتر از نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار را در قالب طرح‌های مذکور فراهم کرده است.

در طرح‌های یاد شده با عنوان «اعتبار سپهر»، «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧» و «حساب جاری طلایی بدون دسته چک» می‌توان بدون معطلی تا ٨٠ درصد موجودی خود را به صورت تسهیلات با نرخ سود ترجیحی دریافت کرد. در طرح «اعتبار سپهر» مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با سپرده‌گذاری در طرح یادشده ظرف ٤٨ ساعت بدون نیاز به وثیقه تا ٨٠ درصد سپرده خود را تسهیلات بگیرند.

در این طرح سقف تسهیلات ٢ میلیارد ریال است و عملا توان پولی مشتری دو برابر شده و در عین حال سود ١٥ درصدی سالانه از سپرده خود را نیز دریافت می‌کند.

به گفته مدیران بانک صادرات ایران این طرح خدمت جدیدی در نظام بانکی کشور به حساب می‌آید و نیاز بخش مهمی از مشتریان بانک با این شیوه تامین می‌شود. در «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧» نیز مشتریان و عموم هموطنان می‌توانند با افتتاح حساب در این طرح منابع خود را با نرخ سود ٧ درصد سالانه در شعب بانک صادرات ایران سپرده‌گذاری و حداکثر ظرف ٤٨ ساعت، ٨٠ درصد آن را با نرخ ٦ درصد تسهیلات دریافت کنند. حداقل مبلغ برای افتتاح این نوع حساب ٥٠ میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی ٢ میلیارد ریال است. نرخ سود علی‌الحساب در این طرح نیز ۷ درصد است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ٣٦ ماهه اجرا می‌شود و نیازی به وثیقه ندارد.

حساب «جاری طلایی بدون دسته چک» نیز از دیگر طرح‌های تسهیلاتی بانک صادرات ایران است. در این طرح هموطنان می‌توانند با افتتاح حساب در شعب بانک صادرات ایران، تا دو برابر معدل موجودی با نرخ سود ترجیحی، تسهیلات دریافت کنند. شرط اصلی اعطای تسهیلات به دارندگان این حساب، داشتن معدل موجودی حساب حداقل ٦ ماه و حداکثر ١٢ ماه است که بر این اساس می‌توان از نرخ‌های سود ترجیحی بین ٢ تا ١٣ درصد برخوردار شد.

همچنین امکان افزایش و برداشت از مانده این حساب تا زمان ایجاد معدل لازم وجود دارد. کمترین نرخ سود مصوب برای دریافت این تسهیلات، سود ٢ درصد است که با افتتاح حساب جاری طلایی بدون دسته چک در شعب این بانک، می‌توان تسهیلاتی ریالی، معادل ٨٠ درصد معدل موجودی در بازه زمانی حداقل ٦ ماهه را دریافت کرد. از مزیت‌های این طرح امکان انتقال امتیازات کسب شده به اعضای خانواده (همسر و فرزندان) است. همچنین شرکت‌ها می‌توانند از آن برای پرداخت وام‌های خرد به کارکنان خود استفاده کنند.

 
https://akhbarbank.com/vdcaeeni.49nym15kk4.html
تازه ترین اخبار