۰
مدیر شعب بانک سپه در منطقه زنجان گفت: تسهیلات پرداختی این بانک به بخش‌های مختلف اقتصادی و اقشار کم‌درآمد مردم در استان زنجان طی دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
به گزارش اخبار بانک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، سعید محمدی دوست ضمن اشاره به اعتماد بالای مردم استان زنجان به بانک سپه،
تصریح کرد: در کنار افزایش پرداخت تسهیلات، منابع این بانک در استان طی مهرماه سال جاری نسبت به پایان سال 1396، 14 درصد رشد داشت و منطقه زنجان در این زمینه، موفق به کسب رتبه اول در بین استان‌های های منطقه غرب کشور شد.

* منابع بانک سپه در استان زنجان به 5 هزار میلیارد ریال رسید
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با تأکید بر اهمیت افزایش منابع و تأثیر آن بر بالا رفتن توان تسهیلات دهی بانک، تصریح کرد: منابع بانک سپه در استان زنجان از مبلغ 4 هزار و 314 میلیارد ریال در پایان سال 1396 به نزدیک 5 هزار میلیارد ریال در پایان مهرماه سال جاری افزایش‌یافته است.

* افزایش 21 درصدی پرداخت تسهیلات هم‌زمان با کاهش 17 درصدی مطالبات معوق
محمدی دوست، ضمن تأکید بر ضرورت کاهش میزان مطالبات معوق، خاطرنشان کرد: مطالبات معوق بانک سپه در استان زنجان طی هفت‌ماهه نخست سال جاری 17 درصد کاهش داشت در همین مدت پرداخت تسهیلات این بانک از مبلغ هزار و 952 میلیارد ریال به 2 هزار و 357 میلیارد ریال رسید که نشان‌دهنده رشد 21 درصدی در این زمینه است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان اظهار داشت: بانک سپه برای کمک به تحقق یکی از برنامه‌های دولت مبنی بر حمایت از تولید داخل و کمک به افزایش قدرت خرید مردم اقدام به طراحی کارت اعتباری کرد و این بانک در استان زنجان تاکنون 426 فقره کارت اعتباری به مبلغ 52 میلیارد ریال صادر کرده است.

* پرداخت 112 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج
مدیر شعب منطقه زنجان به عملکرد مطلوب بانک سپه در اجرای طرح ضربتی تسهیلات ازدواج اشاره کرد و افزود: این بانک 711 فقره تسهیلات ازدواج از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در استان زنجان پرداخت کرده است.
وی تعداد تسهیلات پرداختی ازدواج توسط شعب بانک سپه در استان زنجان طی سال 1396 را 1189 فقره اعلام کرد و اظهار داشت: بانک سپه بابت پرداخت تسهیلات ازدواج از ابتدای سال گذشته تا پایان مهرماه سال جاری در استان زنجان، 235 میلیارد ریال از منابع این بانک را اختصاص داده است.

* اعطای 443 میلیارد ریال تسهیلات از طریق سامانه بهین یاب
مدیر شعب منطقه زنجان به‌ضرورت حمایت از تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: بانک سپه برای کمک به تولید و اشتغال در استان زنجان، از طرح‌های مولد در بخش‌های مختلف اقتصادی حمایت کرده است.
وی ادامه داد: سال گذشته در قالب سامانه بهین یاب 33 فقره تسهیلات به مبلغ 270 میلیارد ریال و در هفت‌ماهه سال جاری هم 10 فقره تسهیلات به مبلغ 173 میلیارد ریال توسط بانک سپه به فعالان استان در زمینه تولیدی و فعالیت‌های مولد زنجان پرداخت‌شده است.

* کمک به رونق تولید و کسب‌وکار در استان
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: بانک سپه برای کمک به رونق تولید و کسب‌وکار در استان زنجان طی هفت‌ماهه سال جاری بیش از 772 میلیارد ریال در بخش صنعت، 115 میلیارد ریال در بخش کشاورزی، 178 میلیارد ریال در بخش بازرگانی و خدمات و 132 میلیارد ریال در بخش مسکن و ساختمان پرداخت کرده است.
وی در مورداستفاده از معافیت دولت در قالب تبصره 35 در زیر بخش‌های کشاورزی و حوادث غیرمترقبه و قهری اظهار داشت: بانک سپه 22 میلیارد ریال منابع بابت تسهیلات گیرندگان مشمول طرح تبصره 35 برای بخشودگی سود و دیرکردها در استان زنجان اختصاص داده است.

* کمک به اقشار آسیب‌پذیر استان
مدیر شعب منطقه زنجان در زمینه پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب‌پذیر استان گفت: میزان تسهیلات پرداختی بانک سپه به اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در استان زنجان از اول سال تاکنون بیش از 7 میلیارد ریال بوده است.

* در کمک به بازسازی و نوسازی مسکن روستایی اولین بانک استان هستیم
محمدی دوست با اشاره به کسب رتبه نخست بانک سپه در بین بانک‌های عامل استان در زمینه پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در هفت‌ماهه سال جاری اظهار داشت: بیش از 27 میلیارد ریال تسهیلات برای بهسازی و بازسازی 110 فقره مسکن روستایی و 117 فقره تسهیلات به مبلغ 15 میلیارد ریال برای بهسازی و تعمیر اماکن روستایی خسارت‌دیده از حوادث قهری استان توسط بانک سپه پرداخت‌شده است.

* پرداخت 82 میلیارد ریال تسهیلات در بخش مسکن خانواده شهدا و ایثارگران
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: بانک سپه سال گذشته 59 فقره تسهیلات به مبلغ 38 میلیارد ریال و طی هفت ماه سال جاری 66 فقره به مبلغ 44 میلیارد ریال برای خرید و احداث مسکن خانواده شهدا و ایثارگران در استان زنجان پرداخت کرده است.

* کمک به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی
مدیر شعب منطقه زنجان گفت: در سال گذشته 15 واحد تولیدی، مبلغ 275 میلیارد ریال و در هفت ماه سال جاری 21 واحد تولیدی، مبلغ 60 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی از بانک سپه تسهیلات دریافت کرده‌اند.

* توسعه خدمات الکترونیکی
محمدی دوست اظهار داشت: در حال حاضر کلیه شعب بانک سپه استان زنجان با حداکثر ظرفیت موجود خطوط مخابراتی، به شبکه بانک متصل هستند و در آینده نیز، قراردادهایی با شرکت مخابرات استان به‌منظور افزایش سرعت خطوط شعب منعقد خواهد شد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان ضمن اشاره به رشد 26 درصدی تعداد پایانه‌های فروشگاهی بانک سپه در استان زنجان در پایان مهرماه 97 نسبت به زمان مشابه سال قبل اظهار داشت: تعداد دستگاه‌های خودپرداز بانک سپه در این استان هم نسبت به سال گذشته 29 درصد رشد داشت و بانک سپه به لحاظ تعداد دستگاه‌های خودپرداز رتبه سوم را در بین بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان به خود اختصاص داده است.
مدیر شعب منطقه زنجان یادآور شد: به‌طور متوسط، توقف دستگاه‌های خودپرداز در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به شش‌ماهه دوم سال گذشته 4 درصد کاهش داشته است.

* برای کمک به توسعه صادرات استان آماده‌ایم
مدیر شعب منطقه زنجان به ظرفیت‌های قابل‌توجه استان زنجان در بخش‌های مختلف اقتصادی به‌ویژه صنعت سرب و روی، صنایع سلولزی، صنایع الکترونیک، صنایع بهداشتی و مجتمع عظیم کاغذسازی در استان اشاره کرد و افزود: بانک سپه سال گذشته و هفت‌ماهه سال جاری تا حد امکان در تأمین مالی واحدهای مولد و فعال در بخش‌های یادشده، مشارکت کرده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان اظهار داشت: کلیه شعب بانک سپه در استان زنجان با تکیه‌بر سابقه و تجربه درخشان چندین دهه این بانک در حوزه فعالیت‌های ارزی آماده ارائه خدمات ارزی به کلیه واحدهای تولیدی و فعالان بخش صادرات کالاهای غیرنفتی در استان است.
https://akhbarbank.com/vdca0eni.49ny615kk4.html
تازه ترین اخبار