۰
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

«بام» سه میلیونی شد

تعداد کاربران سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران موسوم به بام از مرز سه میلیون نفر گذشت.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بام» یک شعبه تمام عیار بانکی و سامانه ای منحصر به فرد در نظام بانکداری الکترونیک است که کاربران خود را از حضور در صف خودپرداز و یا شعبه بی نیاز می کند.

کاربران «بام» می توانند انواع تراکنش های منحصر به فرد بانکی از جمله شارژ خودکار سیم کارت اعتباری و مشاهده صورت حساب یک سال گذشته، مدیریت چک ها و محاسبات بانکی را انجام دهند و حتی میزان امنیت ورود به سامانه را خودشان انتخاب کنند.

همچنین جزئیات تراکنش های انجام شده شامل مبلغ تراکنش، زمان تراکنش، کد شعبه، مانده حساب، کد کاربر، شماره پیگیری و مقصد تراکنش در سامانه بام نشان داده می شود.

«نیکوکاری» هدفمند، یکی از امتیازات این سامانه است. در این روش، کاربر «بام» با استفاده از منوی «نیکوکاری» می تواند از میان سازمان ها، یکی را برای واریز وجه در نظر بگیرد.

همچنین کاربران سامانه «بام» می توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در این سامانه و ورود به بخش «محاسبه گرها» از خدمات آن استفاده کنند. یکی از خدمات این بخش، محاسبه اقساط تسهیلات و سود کل است. متقاضی ابتدا باید مشخص کند نوع تسهیلات دریافتی او کدام یک از انواع جعاله، اجاره به شرط تملیک، فروش اقساطی، مرابحه یا سایر انواع تسهیلات است.

این سامانه طی سال 2017 میلادی در میان عبارات بیشتر جست و جو شده در اینترنت توسط ایرانیان قرار گرفته است. آن طور که نتایج به دست آمده از طریق Google trends نشان می دهد، عبارات «سامانه بام» و «بام» در این مدت جزو 20 عبارت جست و جو شده در اینترنت بوده اند.

مشتریان بانک ملی ایران می توانند برای عضویت در سامانه اینترنتی بانک ملی ایران (بام) و استفاده از خدمات منحصربه‌فرد آن به سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir مراجعه کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdcirraq.t1a5w2bcct.html
تازه ترین اخبار