تاثیر تحریم‌ها بر بازار طلا و سکه/قیمت امروز سکه

13 آبان 1397 ساعت 13:55

کشتی آرای با بیان اینکه تقاضایی برای خرید طلا و سکه در بازار وجود ندارد، گفت: هم اکنون بازار در آرامش است.


به گزارش اخبار بانک به نقل از تسنیم، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: تحریم ها فعلاً هیچ اثری در بازار نداشته و بازار آرام است.

وی با بیان اینکه معاملات در بازار طلا و سکه با احتیاط انجام می شود، گفت: فعلاً تقاضایی در بازار طلا نداریم و به همین دلیل هم است که قیمت ها نسبت به دیروز تغییر جزیی داشته است.

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۳۳ دلار معامله می‌شود.


قیمت سکه در بازار امروز
خبرآنلاین هم گزارش داد: با وجود شرایط تازه‌ای که پیش روی اقتصاد ایران قرار  گرفته است، بازار ارز و طلا و سکه وضعیتی آرام را پشت سر می ‌گذارد . بررسی ها نشان می‌دهد قیمت سکه در بازار امروز کاهش یافت و در حالی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله شد که دیروز قیمت این کالای سرمایه ای به ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده بود .

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. 
 


کد مطلب: 64217

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/64217/تاثیر-تحریم-ها-بازار-طلا-سکه-قیمت-امروز

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com