۰
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
چکیده اطلاعات مالی و گزارش نیمه اول سال چندین بانک/1

این بانک ها در 6 ماه نخست امسال سود دادند

چکیده اطلاعات مالی و گزارش نیمه اول سال چندین بانک منتشر شد.
این بانک ها در 6 ماه نخست امسال سود دادند
به گزارش اخبار بانک، طی روزهای گذشته ، شرکت های بورسی و فرابورسی طبق مقررات اقدام به انتشار گزارش عملکرد 6 ماه اول سال کردند که برآیند کلی این گزارش های مهم ، عدم رضایت اکثر سهامداران و اثر آن به عنوان یکی از متغیرهای منفی در کاهش قیمت ها و شاخص بورس بود.

بررسی گزارش های منتشره در کدال نشان می دهد اکثریت قریب به اتقاق شرکت ها دست به انتشار گزارش نیمه اول سال کرده اند که در این میان اخبار بانک چکیده اطلاعات بانک هایی که سود محقق کردند را به شرح زیر منتشر کرده است:

بانک پارسیان : 202 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده که 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر است.

بانک سینا: به ازای هر سهم ۷۰ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۵۰٪ جمع درآمدها  است.

بانک حکمت ایرانیان به ازای هر سهم ۲۷ ریال سود محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۲۹ ریال زیان محقق کرده بود.( افزایش ۷۰ درصد جمع درآمدها از عمده دلایل شناسایی سود نسبت به مدت مشابه سال قبل است.)

بانک انصار: به ازای هر سهم ۱۴۶ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۴۷ درصد جمع درآمدها است.

در این بین بانک پارسیان بیشترین سود برای هر سهم در شش ماهه نخست سال جاری را محقق کرده است.

گفتنی است تاکنون چندین بانک دیگر خصوصی نیز به دلیل عدم برگزاری مجمع اطلاعات مالی ارائه نکرده اند و نماد آنها در بورس متوقف است.




 
https://akhbarbank.com/vdcbagb0.rhbawpiuur.html
برچسب ها: سود سهم
تازه ترین اخبار