۰
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰
براساس اطلاعات منتشر شده در بورس

زیان بانک تجارت به بالای 11 هزار میلیارد تومان رسید

صورت های مالی بانک تجارت مربوط به عملکرد شش ماهه نخست سال 97 نشان از زیان انباشته 11 هزار میلیارد تومانی دارد.
زیان بانک تجارت به بالای 11 هزار میلیارد تومان رسید
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، بانک تجارت در صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به 1397/06/31 افزایش زیان ها را نشان می دهد.

زیان انباشته بانک تجارت در سه ماهه نخست سال جاری به رقم 10 هزار میلیارد تومان رسیده بود، رقمی که دو برابر سرمایه فعلی این بانک است.

حال این رقم در شش ماهه امسال طبق آمار منتشر شده بر روی سامانه کدال به رقم بالای 11 هزار میلیارد تومان رسیده است که نسبت به 29 اسفند ماه سال قبل 23 درصد رشد نشان می دهد.

این بانک در شش ماهه اول سال جاری، 67,418 میلیارد ریال سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی اعلام کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است. با این حال سود حاصل از سپرده گذاری ها و سرمایه گذاری ها با افت 11 درصدی مواجه شده که نهایتا منجر به افزایش 18 درصدی درآمدهای مشاع بانک شده است.

سود علی الحساب پرداختی به سپرده گذاران نیز با افت 10 درصدی 71،877 میلیارد ریال گزارش شده است. به این ترتیب اگر چه در این دوره نیز سهم بانک از درآمدهای مشاع  منفی اعلام شده اما نسبت به دوره مشابه سال گذشته بهبود داشته و از حدود 21 هزار میلیارد ریال زیان به 2 هزار میلیارد ریال زیان رسیده که حاکی از افت 10 درصدی است.

نهایتا اینکه "وتجارت" در دوره 3 ماهه اول سال جاری 384 ریال زیان به ازای هر سهم ساخته بود که در سه ماهه دوم سال 105 ریال زیان به ازای هر سهم به آن اضافه شده است.

گفتنی است می توانید اطلاعات و صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به 1397/06/31 این بانک را در لینک سایت شركت مديريت فناوري بورس تهران اینجا مشاهده کنید.
https://akhbarbank.com/vdcir3aq.t1ap32bcct.html
تازه ترین اخبار