۰
۱
از بامداد امروز که ما ثبت نام را شروع کردیم تا ساعت 5 صبح تقریبا 150 نفر ثبت نام کرده بودند که پس از این ساعت آمار شروع به افزایش داشت به طوری که تا ساعت 4 بعد از ظهر 40 هزار و سی و شش نفر ثبت نام کرده بودند.
هیچ گونه خطایی در اپلیکیشن «بله» وجود ندارد
به گزارش اخبار بانک، در برخی از شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر وجود مشکل در پیام رسان «بله» برای خرید ارز زیارتی اربعین منتشر شده بود که منابع آگاه در بانک ملی وجود هرگونه خطا از سوی این پیام رسان را تکذیب کردند.

مسعود خاتونی در گفت‌وگو با ایلنا ضمن رد این خبر گفت: براساس آمار در هر ساعت تقریبا 2600 نفر اپلیکیشن بله را نصب می‌کنند که آمار خوبی است. پس از نصب، فرد اقدام به شروع فرایند ثبت ارز می کند. در حالی که ما باید نسبت به هویت فرد متقاضی به عنوان زائر مطمئن شویم و در صورت تایید میزان خرید آن که تقریبا 50 یا 100 هزار دینار است را تخصیص می‌دهیم.

وی ادامه داد: فرد متقضی بلافاصله اقدام به پرداخت در قالب شبکه شتاب می کند و ممکن است که مشکلی از سوی بانک مقابل بوجود آید که این ربطی به بانک ملی ندارد.

عضو هیات مدیره بانک ملی در مورد آمار ثبت نام کنندگان دریافت ارز گفت: از بامداد امروز که ما ثبت نام را شروع کردیم تا ساعت 5 صبح تقریبا 150 نفر ثبت نام کرده بودند که پس از این ساعت آمار شروع به افزایش داشت به طوری که تا ساعت 4 بعد از ظهر  تقریبا 40 هزار و سی و شش نفر ثبت نام کرده بودند.

وی تصریح کرد: در طی این فرایند یعنی از شروع نصب اپلیکیشن تا انتها خطای آن کمتر از یک درصد بوده که شامل مجموعه‌ای از خطاهای کاربری مانند ورود رمز اشتباه و...است که در برابر این حجم از فعالیت مقدار ناچیزی است.
 
https://akhbarbank.com/vdchmwn-.23nxmdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
پرداخت رو میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته. با دوتا گوشی هم امتحان کردم
تازه ترین اخبار