۰
طی ارتباط تصویری حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان های بانک ایران زمین با مدیریت شعب استان گیلان عملکرد شش ماهه سال جاری استان ارزیابی شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، به منظور بررسی عملکرد شعب استان گیلان بانک ایران زمین دربازه زمانی شش ماهه ابتدایی سال و همچنین تبیین شاخص ها و اهداف پیش رو، جلسه ای با حضور روسای شعب و همکاران ستادی درمحل ساختمان مدیریت شعب استان گیلان برگزار شد.
 
دراین جلسه انوجی مدیر استان با تشریح کارنامه عملکرد شعب استان و بیان نقاط قوت و ضعف، عملکرد آنان دربخشهای مختلف را مورد ارزیابی قرارداد.
 
انوجی در بخش جذب منابع به بررسی روند جذب منابع در6 ماهه نخست سال 97 و مقایسه آن با مدت مشابه درسال گذشته پرداخته و ترکیب منابع استان و ضرورت تلاش درجهت کاهش قیمت پول و جذب سپرده های ارزان قیمت را برای همکاران شعب تشریح کردند.
 
وی به مقایسه درصد تحقق هدف های ابلاغی درجذب منابع توسط شعب استان درقیاس با کل کشورازنظر سرانه هرشعبه پرداخت و میزان منابع جذب شده توسط شعب درمقایسه با سایر بانکهای استان را بیان کرد.
 
مدیر استان درخصوص وصول مطالبات در6 ماهه نخست سال 97 و تاکید جدی برتلاش درجهت وصول مطالبات معوق و مشکوک الوصول تاکید و درخصوص صدور ضمانت نامه های بانکی به جهت افزایش درآمد مطالبی را بیان کرد.
 
بانکداری مدرن مبحث بعدی این جلسه بود که مقرر شد خدمات همراه بانک و اینترنت بانک برای مشتریانی که اقدام به افتتاح حساب جدید درشعب می کنند تشریح و فعال سازی شود.
 
‏کنترل روزانه دستگاه های pos مشتریان و بررسی دستگاه های کم تراکنش و ناکارآمدازطریق سامانه داشبورد BI و همچنین بررسی علل عدم استفاده ازدستگاه های مذکور حتی با مراجعه حضوری به مشتریان و تشویق مشتریان به استفاده از نرم افزار جدید عهمراه بانک از دیگر مواردی بود که در این جلسه توسط مدیر استان مطرح شد.
 
درپایان جلسه رتبه بندی و امتیازبندی شعب به طورکلی مورد بررسی قرارگرفت و شاخص ها و اهداف ابلاغی مدیران عالی بانک یکباردیگر یادآوری و مقرر شد کلیه روسای شعب بیش ازپیش درجهت رشد و تعالی بانک کوشا بوده و روزانه نتایج عملکرد خود و همکاران درشعبه را مورد بررسی قراردهند.
 
در پایان جلسه سوالات و ابهامات روسای بصورت پرسش و پاسخ مطرح و راه کارهای مناسب توسط مدیر استان به ایشان صورت پذیرفت.
https://akhbarbank.com/vdcd9n09.yt0sz6a22y.html
تازه ترین اخبار