۰
هیوندای i۴۰ فیس‌لیفت مدل ۲۰۱۹؛ هنرنمایی هیوندای
علاوه بر تغییراتی که در طراحی بدنه و قوای فنی این خودرو ایجاد شده است، هیوندای i40 مدل 2019 از تجهیزات ایمنی بیشتری نیز برخوردار است. از مهم ترین تغییرات این خودرو می توان به جلو پنجره لانه زنبوری با حاشیه‌ی کرومی اشاره کرد. همچنین این خودرو را با رینگ‌های جدید آلیاژی سایز‌های 16، 17 و 18 اینچی قابل سفارش هستند.
هیوندای i40 فیس‌لیفت مدل 2019 ؛ هنرنمایی هیوندای
هیوندای i40 مدل 2019 با دو رنگ جدید قابل سفارش خواهد بود. این خودرو با ترکیب رنگ خاکستری، سیاه و قرمز و طرح مشکی و بژ که در مدل قبلی هم قابل سفارش بود، عرضه می شود.هر دو ترکیب رنگی کابین با تریم های چرم کامل در دسترس هستند و البته تریم مشکی و بژ را می‌توان به همراه تودوزی پارچه‌ای نیز سفارش داد. همچنین از دیگر تغییرات کابین این خودرو می‌توان به تزئینات کرومی رو‌دری‌ها اشاره کرد که با تریم تودوزی قرمز و خاکستری هماهنگ می‌باشند.
هیوندای i40 فیس‌لیفت مدل 2019 ؛ هنرنمایی هیوندای
هیوندای i40 فیس لیفت از نظر ایمنی ارتقا یافته و از پکیج SmartSense  با سیستم پیشگیری از تصادف بهره می برد. این سیستم هنگامی که سرعت خودرو بیش از10 کیلومتر در ساعت باشد فعال می‌شود و در شرایط اضطراری به راننده هشدار داده و در صورت نیاز به ‌صورت خودکار ترمز می‌گیرد.
هیوندای i40 فیس‌لیفت مدل 2019 ؛ هنرنمایی هیوندای
یکی از مهم ترین تغییرات این خودرو اضافه شدن موتور1.6 لیتری دیزلی جدید  به نام Smartstream می‌باشد . این پیشرانه دارای استاندارد یورو 6 است و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل با ۴.۳ الی ۴.۶ لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.
نسخه استاندارد هیوندای i40 فیس‌لیفت، 115 اسب بخار قدرت و 280 نیوتون متر گشتاور تولید می کند که با یک گیربکس 6 سرعته دستی همراه شده است. نسخه‌ی قدرتمند تر هیوندای i40 ، با ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور به همراه یک جعبه‌ دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی و یا 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک عرضه می شود.
هیوندای i40 فیس‌لیفت مدل 2019 ؛ هنرنمایی هیوندای
نمونه دیگر از پیشرانه‌ی قابل سفارش برای این خودرو در بازار اروپا، مدل بنزینی ۱.۶ لیتری GDI با ۱۳۳ اسب بخار قدرت است که به‌همراه  یک جعبه‌ دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی عرضه می‌شود. مصرف سوخت این پیشرانه 6.2 تا 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. نسخه جدید هیوندای i40 اواخر سال ۲۰۱۸ وارد بازار اروپا خواهد شد و هیوندای تاکنون قیمت این مدل را اعلام نکرده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcf1cdv.w6dmxagiiw.html
تازه ترین اخبار