۱
۲
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶

قیمت ارز و سکه،دوشنبه 23 مهر

نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی اعلانات صرافی‌های میدان فردوسی در محدوده 13هزار و چهارصد تومان تا 13 هزار و ششصد تومان در نوسان است، همچنین نرخ هر یورو پشت مرز 16 هزار تومان و منتطر ورود به این کانال است.
خبرگزاری ایلنا نوشت: به نظر می‌رسد بازار ارز پس از تجربه نوسانات وتلاطم‌هایی که موجب افزایش تا بیست هزار تومان و سپس کاهش تا ده هزار تومان شد، در روزهای اخیر روند یکنواختی را به خود گرفته است به طوری که نرخ هر دلار امریکا بین 13 هزار پانصد تومان تا 14 هزار تومان در نوسان است و به نوعی در این بازه قیمتی مانده است.

نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی اعلانات صرافی‌ها در محدوده 13هزار و چهارصد تومان تا 13 هزار و ششصد تومان در نوسان است. همچنین نرخ هر یورو پشت مرز 16 هزار تومان و منتطر ورود به این کانال است به طوری که نرخ فروش آن در تابلوی صرافی‌ها 15هزار و نهصدو پنجاه تومان است.

همچنین با نزدیک شده به ایام اربعین حسینی و افزایش مسافرت و تقاضا به دینار عراقی، برخی صرافی‌ها اقدام به فروش این ارز به متقاضیان می‌کنند که این باعث تجمع در مقابل برخی صرافی‌ها شده است.

قیمت سکه در بازار
خبرآنلاین نیز گزارش داد؛ فعالان بازار قیمت سکه طرح قدیم را نیز بین سه میلیون و نهصد هزار تومان تا چهار میلیون و صد هزار تومان اعلام کردند. 

بر این اساس افزایش اندک قیمت بنا بر اعلام صرافان به دلیل افزایش تقاضا و همچنین تغییرات قیمت دلار بوده است . بر این اساس هر نیم سکه نیز به قیمتی در حدود  ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۶۰ هزارتومان و سکه گرمی ۶۶۰ هزارتومان به فروش رسید. 

هر گرم طلای 18 عیار نیز اندکی کمتر از 400 هزار تومان در هر گرم قیمت گذاری شده است. 
 
https://akhbarbank.com/vdcirvaq.t1apu2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
Netherlands
اخه چرا انقدر کران است . خدا خوش نمی آید،
ناصر
Iran, Islamic Republic of
خرید دلار توسط بانکها مانع اصلی برای کاهش قیمت دلار هست افزایش قیمت دلار باعث افزایش قیمتها و کاهش قدرت خرید مردم شده است بانک مانند سدی مانع کاهش قیمت ارز و افزایش ارزش پول ملی هست
تازه ترین اخبار