۰
محمدرضا مروجی بیان داشت با توجه به خیل عظیم عاشقان حسینی که در روزهای منتهی به اربعین از استان های هم مرز با کشور عراق به سمت شهر کربلا و سایر شهرهای زیارتی این کشور حرکت می کنند، شعب موسسه اعتباری ملل آمادگی خواهند داشت خدمات بانکی را در اسرع وقت به این عزیزان ارائه کنند.
آمادگی موسسه ملل برای خدمات رسانی به زائرین اربعین
به گزارش اخبار بانک، قائم مقام موسسه اعتباری ملل گفت: شعب موسسه اعتباری ملل در استان های مرزی کشور و مسیرهای عبور زائران حرم حسینی(ع) نیز آماده ارائه هر گونه خدمات بانکی مورد نیاز این عزیزان هستند.
 
وی همچنین اظهارداشت : دستگاه های خودپردازشعب منتهی به مزرهای خروجی کشور در این مناطق به صورت مرتب پول گذاری خواهد شد و زائرین گرامی می توانند تا سقف 5 میلیون ریال وجه نقد از این دستگاه ها برداشت کنند.
 
مروجی گفت : لازم به ذکر است باجه بعدازظهر شعبی که در نزدیکی مرزهای خروجی کشور هستند، برقرارشده است.
 
وی از استقرار ماشینهای دارای ATM در مرز مهران و همچنین کمک به خیمه های مستقر در داخل کشور وکاظمین خبرداد و گفت : کلیه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت المثنی، رمز کارت، اینترنت بانک، همراه بانک و ... در اسرع وقت توسط شعب و باجه‌های موسسه اعتباری ملل در استانهای فوق ،از جمله خدماتی است که این موسسه دراختیار زائرین اربعین حسینی قرار خواهد داد.
 
گفتنی است شعب موسسه اعتباری ملل همزمان با ایام اربعین حسینی، در استان های مرزی آمادگی ارائه خدمات مطلوب و سریع به زائران عتبات عالیات را خواهند داشت.
https://akhbarbank.com/vdcc4mqe.2bq1o8laa2.html
تازه ترین اخبار