۰
انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی به‌عنوان یکی از ابزارهای رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور، در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد صادر می‌شود.
به‌گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین خدمات بانک‌پاسارگاد به مشتریان صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی است که موجب تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در جامعه می‌شود. این بانک با ایجاد شرایط لازم امکان دریافت این خدمات را متناسب با نیاز مشتریان و با شرایط آسان و سریع فراهم کرده‌است.

وی ادامه داد: بازار هدف این خدمات شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی انواع مختلف ضمانت‌نامه هستند. رفیعی با تأکید بر این مطلب که با دریافت ضمانت‌نامه بانک‌پاسارگاد، این بانک پشتیبان مشتریان است تصریح کرد: انواع ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری (شرکت در مناقصه/مزایده، حسن‌انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت (گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام‌وظیفه، آژانس‌های مسافرتی) و سایر ضمانت‌نامه‌ها برای مشتریان در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور صادر می‌شود.

وی در پایان افزود: بانک‌پاسارگاد با ارایه‌ی بسته حمایتی ویژه بانک‌پاسارگاد که شامل اعطای تسهیلات ارزان‌‌قیمت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی است، گامی مؤثر در راستای پیشرفت اقتصاد کشور و کمک به رونق تولید داخلی و اشتغالزایی برداشته‌است.

شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.
 
https://akhbarbank.com/vdcbzzb0.rhbf9piuur.html
تازه ترین اخبار