۰
زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده کشتیرانی و ۵ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه لغو مجمع عادی بطور فوق العاده نفت بهران اعلام شد.
اعلام مجمع سالانه و فوق العاده "حکشتی" و ۵ شرکت
به گزارش اخبار بانک، سه شرکت سرمایه گذاری شاهد، کشتیرانی ایران، چین چین برای اتمام دوره مالی منتهی به خرداد سال جاری و شرکت فرآورده های سیمان شرق جهت تصویب صورتهای مالی منتهی به مرداد،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین،سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان پیرو برگزاری دو مجمع نوبت اول که در 17 مهر به حد نصاب نرسید،(جهت تصویب صورتهای مالی منتهی به خرداد و تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس)به مجمع سالانه و فوق العاده نوبت دوم می رود.

سهامداران شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران نیز برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه روانه مجمع فوق العاده می شوند.

در این میان،مجمع عادی بطور فوق العاده نفت بهران که قرار بود 16 مهر برگزار شود،لغو و تصمیم گیری درباره انتخاب حسابرس و بازرس قانونی به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود،موکول شد.

بنابراین گزارش،شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران مجوز افزایش سرمایه 75 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه را از 40 به 70 میلیارد تومان برساند."دفرا" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال می کند.یک شخص حقیقی با 26.8 درصد و سرمایه گذاری صبا تامین با 13.7 درصد جزو سهامداران این شرکت که در گروه مواد و محصولات دارویی درج شده،به حساب می آیند.

سرمایه گذاری شاهد: ساعت 9:30 روز یکشنبه 29 مهر در سازمان مدیریت صنعتی

کشتیرانی ایران: ساعت 10 روز شنبه 28 مهر در خ پاسداران، تقاطع فرمانیه، خ نارنجستان هشتم، پلاک 1

فرآورده های سیمان شرق: ساعت 9 روز یکشنبه 29 مهر در جاده اختصاصی شرکت

چین چین: ساعت 15 روز دوشنبه 30 مهر درمحل شرکت

سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان(دو مجمع سالانه و فوق العاده نوبت دوم): ساعت 14:30 روز دوشنبه 30 مهر درمحل شرکت

فراورده های تزریقی و دارویی ایران(مجمع فوق العاده): ساعت 9 روز یکشنبه 6 آبان درمحل قانونی شرکت
 
https://akhbarbank.com/vdcdz509.yt0sj6a22y.html
تازه ترین اخبار