۰
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷

حمایت بانک صادرات ایران از تولید داخلی

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از سه زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ، از آمادگی این بانک برای حمایت جدی از برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌ها و واحدهای تولیدی کشور خبر داد.
حمایت بانک صادرات ایران از تولید داخلی
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی طی بازدیدی از سه شرکت «صنعت غذایی کورش»، «صنایع سلولزی ماریناسان» و «ماستر فوده» در شهرک صنعتی اشتهارد، در گفت‌وگو با مدیران این شرکت‌ها، گفت: بانک صادرات ایران با هدف افزایش اشتغال، کمک به سرمایه در گردش و راه‌اندازی طرح‌های جدید شرکت‌های داخلی، تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار خواهد داد و در این راستا از ظرفیت‌های داخلی و خارجی خود استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در این شرکت‌ها برای صادرات، بهینه‌سازی تولید و افزایش سهم بازار با جایگزین کردن تولیدات با کیفیت داخلی، افزود: بانک صادرات ایران در شرایط فعلی نیز از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه تجارت بین‌الملل و مبادلات ارزی در اروپا، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس برخوردار است. تقریبا هیچ تقاضایی در این بخش بدون پاسخ نمانده و حمایت از تولید داخل و دانش فنی بومی با قدرت ادامه خواهد داشت.

صیدی با تاکید بر اینکه تقویت شرکت‌های داخلی صادرکننده محصولات با کیفیت، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای نیز در زمینه ارزی خواهد داشت، تاکید کرد: بانک صادرات ایران نقش بسزایی در تسهیل تجارت بین‌الملل دارد و شرکت‌های تجاری کشور، می‌توانند از خدمات شعب خارجی بانک صادرات ایران در ٢٨ نقطه جهان استفاده کنند.

مهدی فضلی، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ نیز در دیدار با مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: با توجه به همکاری نزدیک موسس گروه صنعتی گلرنگ با مرحوم مهندس مفرح، بنیانگذار بانک صادرات ایران در گذشته، روحیه همدلی و همکاری بیشتر برای آغاز فصل جدیدی از همکاری با مجموعه این بانک وجود دارد.
https://akhbarbank.com/vdccxmqe.2bq1m8laa2.html
تازه ترین اخبار