۰
این هفته،هفته سختی برای ارزهای رمزنگار بود؛ اگرچه بیت کوین روز جمعه به تثبیت رسید،اما پیش از آن، کل بازار ارزهای رمز نگار 18 میلیارد دلار تنها ظرف چند روز از دست داده بود.
به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان بی سی، براساس گزارش مرکز ارزهای رمزپایه( کوین دسک) ، بزرگترین و پرحجم ترین دارایی دیجیتتالی در جهان روز چهارشنبه عصر به زیر 6200 دلار رسید که این ریزیش برای اولین بار در این ماه محسوب می‌شود.

اگرچه بیت کوین بیشترین تثبیت قیمتی را در محدوده 6200 در روز جمعه بعداظهر داشت،اما رکورد 6500 را هم در این هفته ثبت کرده بود،با این حال در پایان هفته 5 درصد کمتر شد.

دیگر ارزهای رمزپایه،که به نام سکه های «الت» شناخته می شوند،هم وضعیت به مراتب بدتری دارند.

«اتر» دومین ارز بزرگ رمزپایه در بازار سرمایه نزدیک به 12 درصد ظرف یک هفته کاهش قیمت داشته و سومین ارز رمزپایه XRP به میزان 18 درصد کاهش داشته است.

با توجه به کاهش 18 درصدی بیت کوین،حجم بازار سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه در روز جمعه به 201 میلیارد دلار رسید که نسبت به روز سه شنبه 18 میلیارد دلارکمتر است.این بازار در ماه ژانویه به 820 میلیارد دلارهم رسیده بود.

سی ان بی سی به نقل از تحلیلگران نوشته است: کسانی که در بیت کوین به عنوان ذخیره سرمایه گذاری یا طلای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند، ممکن است با این عملکرد ناامید شوند.

همچنین گزارش ها نشان می دهد که همزمان با کاهش بیت کوین و ارزهای رمزپایه، بازار اوراق سهام ایالات متحده هم به میزان 1300 واحد در این دو روز از دست داده که بزرگترین میزان افت از ماه فوریه محسوب می شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcgnu93.ak9w34prra.html
تازه ترین اخبار