۰
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در همایش تخصصی مدیران ادارات و روسای شعب استان کردستان گفت: خدمات بانکداری الکترونیک در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
به گزارش اخبار بانک، سید مهدی حسینی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد، در این همایش که با موضوع سودآوری برگزار شد، گفت: خدمات نوین و بانکداری الکترونیک در اولویت برنامه‌های بانک قرار گرفته است؛ بنابراین باید با برنامه‌ریزی دقیق، منسجم و تلاش مستمر به تمامی اهداف تعیین شده در این حوزه دست یابیم. 
 
وی افزود: در حال حاضر مدیران صنعت بانکداری دریافته‌اند که می‌توان با گسترش و بسط بانکداری الکترونیک نه‌تنها هزینه‌های خود را کاهش، بلکه درآمد بانک را افزایش دهند. معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد، با بیان اینکه تکنولوژی و خدمات الکترونیک مسیر و آینده صنعت بانکداری و کسب‌و‌کار را تغییر می‌دهد و کار را برای مشتری سهل و آسان‌تر می‌کند، افزود: با به‌کارگیری خدمات نوین بانکداری علاوه‌بر ارتقای بهره‌وری، رضایت‌مندی مشتریان نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت. 
 
حسینی ادامه داد: همکاران و تیم یکدست استان کردستان با برنامه‌ریزی و تعیین اهداف و همچنین توجه ویژه به بانکداری الکترونیک توانسته است در سه سال گذشته در رتبه‌های برتر کشوری قرار گیرد. امیدواریم این روند با استفاده از قابلیت‌های موجود و تقویت خدمات ادامه یابد.
https://akhbarbank.com/vdcftedv.w6dmtagiiw.html
تازه ترین اخبار