ثبات قبمت طلا و سکه در اولین روز هفته

21 مهر 1397 ساعت 14:21

در حالی‌که قیمت‌ اونس جهانی طلا نسبت به هفته گذشته روند افزایشی را تجربه کرده در بازار داخلی، طلا و سکه وضعیت با ثبات و کم نوسانی را تاکنون داشته است.


به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، قیمت طلا و سکه که در آخرین روز هفته گذشته نیز ثبات نسبی را تجربه کرده بود، امروز هم همین رویه را در پیش گرفت و با وجود افزایش قیمت اونس جهانی طلا به ۱۲۱۸ دلار، نوسان چندانی نداشت به طوریکه امروز (شنبه) سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز چهار میلیون تومان و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد، نیم سکه نیز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار امروز داد و ستد می‌شود و قیمت سکه یک گرمی نیز ۶۷۰ هزار تومان بوده که تغییری نسبت به پنجشنبه هفته گذشته نداشته است.

معاملات بازار طلا نیز بر همین منوال ادامه دارد. ثبات قیمتها در معاملات بیشتر از نوسان قیمت به چشم می‌خورد چرا که هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۴۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان تومان داد و ستد می‌شود و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۸۲۶ هزار تومان قیمت دارد.
 


کد مطلب: 63741

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/63741/ثبات-قبمت-طلا-سکه-اولین-روز-هفته

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com