۰
۲
نایب رییس مجلس، گفت: مقرر شد برای پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه البرز ایرانیان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان خط اعتباری باز شود تا بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
پرداخت مطالبات موسسه البرز ایرانیان تا سقف  ۱۰۰ میلیون تومان
به گزارش اخبار بانک به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: در آخرین نشست مقرر شد که عدم پرداخت مطالبات برخی سپرده گذاران تا سقف یک میلیارد تومان پیگیری شود، چرا که برخی از موسسات ادعا کرده بودند که خط اعتباری دریافت نکرده اند که ادعای صحیحی نبوده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد که بررسی ها در خصوص پرداخت مطالبات تا سقف یک میلیارد تومان انجام شود، افزود: مقرر شده بود که تا پایان شهریورماه مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت شود که ظاهرا اتمام نیافته است.

تشکیل جسله ای بین نمایندگان سه قوه با بانک مرکزی و سپرده گذاران
وی ادامه داد: مقرر شده که جلسه ای بین نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری، بانک مرکزی و سپرده گذاران تشکیل شود تا سپرده گذاران دغدغه ها و نگرانی های خود را مطرح کنند تا این دغدغه ها پیگیری شود.

پزشکیان با بیان اینکه در خصوص موسسه البرز ایرانیان کرج مقرر شد که تا سقف 100 میلیارد تومان مطالبات سپرده گذاران با بازکردن خط اعتباری پرداخت شود، اظهار داشت: تصمیماتی در خصوص شرکت گلیم و گبه کرمانشاه اخذ شده بود که اجرایی نشده، لذا  مقرر شد که پیگیری های لازم در این خصوص صورت گیرد تا مشخص شود که چرا تصمیمات اجرایی نشده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر 70 میلیارد تومان مطالبات گلیم و گبه پرداخت می شد می توانستند مطالبات بسیاری از طلبکاران را پرداخت کنند، البته برخی بانک ها باید گلیم و گبه را تحویل گرفته و در یک فرصت مناسب به فروش می رساندند که این اتفاق رخ نداده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcjvaem.uqettzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
امیر وحدتی
United Arab Emirates
با سلام بر اساس مصوبات سران قوا مقرر شده بود به کلیه سپرده گذاران موسسات تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت شود ولی این اتفاق در بدر توس که جز کاسپین میباشد اجرایی نشده لطفا به گوش مسئولین رسانده شود.
اسکندر
United States
تورا خدا بعد از چهار سال در بدری بدر توس هنوز خبری ازپرداختهای ما نیست چون بعد از میزان تعاونی بدر توس به مشکل خورد همه تعیین تکلیف شدن غیر از این صاحب مرده اخبار بانک تو را به هر کی دوست داری پیگیر این بدر توس باش چون سپردگذارانرانش مظلوم قرار گرفته اند
تازه ترین اخبار