بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس

21 مهر 1397 ساعت 10:14


در بازه‌های زمانی مختلف شاهد برگزاری نمایشگاه‌های خودرو هستیم تا سلاطین این صنعت جدیدترین دستاوردهای خود را به رخ رقبا و طرفداران بکشند. یکی از این نمایشگاه‌ها که از اعتبار خوبی برخوردار است را می‌توان نمایشگاه خودروی پاریس دانست. در این مطلب سعی کرده ایم به بررسی کامل و غرفه به غرفه غول های خودروسازی حاضر در این نمایشگاه بپردازیم و تازه ترین دستاورد های آن ها در صنعت خودروسازی را تقدیمتان کنیم.
غرفه کیا
بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس، قسمت دوم
تمرکز کیا بر معرفی نسل جدید کیا سید در نمایشگاه خودرو پاریس بوده که محصولی مهم برای این شرکت در بازارهای اروپایی محسوب می شود. پیش بینی می شود نسل جدید این خودرو که به نوعی نمونه هاچ بک سراتو محسوب می شود، در سال 2019 وارد بازارهای انگلستان شود.
غرفه لکسوس
بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس، قسمت دوم
لکسوس RC کوپه دستاورد مهم این شرکت ژاپنی در نمایشگاه خودرو پاریس بود که نسبت به نسخه معمولی برخی تغییرات ظاهری را تجربه کرده بود. همچنین نسخه LC به عنوان نمونه ای بزرگتر از RC در این نمایشگاه حضور داشت.
غرفه مرسدس بنز
بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس، قسمت دوم
مرسدس بنز نسبتا روزهای شلوغی را در نمایشگاه خودرو پاریس سپری می کند و بازه گسترده ای از انواع محصولاتش در این نمایشگاه حضور داشتند. این شرکت یک سالن کامل را به معرفی محصولات کلاس A خویش اختصاص داده بود و مدل های GLE و کلاس B دیگر دستاوردهای این شرکت در این نمایشگاه بودند. علاوه بر این محصولات، شاسی بلند تمام الکتریکی EQC، مدل مفهومی EQ Silver Arrow و AMG A35 تمام الکتریکی دیگر تازه های مرسدس در این نمایشگاه بودند. آنطور که مشخص است، زیر شاخه AMG مرسدس بنز قصد دارد تا فعالیت خود را در زمینه خودروهای تمام الکتریکی نیز گسترش دهد.
غرفه پژو
بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس، قسمت دوم
پژو تصمیم داشت تا به کانون توجه نمایشگاه خودرو پاریس تبدیل شود و این کار را با معرفی مدل E-LEGEND انجام داد که گزارش مربوط به معرفی این خودرو را به صورت مشروح می توانید مطالعه کنید. دیگر محصول پژو در این نمایشگاه، نسل جدید پژو 508 بود که در سگمنت استیشن عرضه خواهد شد. پژو قصد دارد تا نسخه های پلاگین هیبرید از سدان های کلاس D خود را بزودی وارد بازار کند که خبری امیدوار کننده است.
غرفه پورشه
بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس، قسمت دوم
پورشه نسخه فیس لیفت مدل ماکان را در این نمایشگاه با خود آورده بود و علاوه بر آن، مدل مفهومی 911 Speedster که قرار است در تیراژ محدود تولید شود را نیز به نمایش عموم گذاشته بود.
غرفه رنو
بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس، قسمت دوم
رنو که یک خودروساز کهنه کار در سطح دنیا به حساب می آید، تاریخ 120 ساله خود را در این نمایشگاه برای عموم مردم به نمایش گذاشته بود. اما این به معنی نبود محصولات مدرن در غرفه این شرکت فرانسوی نبود. نسخه فیس لیفت رنو کجار، خودروی تمام الکتریکی K-ZEکه به صورت ویژه برای بازار چین تولید می شود و مدل مفهومی EZ-Ultimo عمده تازه های این شرکت در نمایشگاه خودرو پاریس را تشکیل می دادند.
غرفه تویوتا
بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس، قسمت دوم
تویوتا حضور محدودی در نمایشگاه پاریس داشت و تنها محصول جدید این شرکت، نسل جدید تویوتا یاریس بود که موسوم به Yaris GR Sport است. انتظار می رود این محصول که با یک موتور 1.5 لیتری و برخی ویژگی های اسپرت عرضه می شود، ارزان ترین محصول در سبد محصولات تویوتا باشد.
غرفه وین فست
بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس، قسمت دوم
شرکت تازه وارد و جوان ویتنامی وین فست، یکی از عجایب نمایشگاه خودرو پاریس را رقم زد و با معرفی سه مدل LUX A2.0 و LUX SA2.0 SUV و پرمیوم، خودروسازان با سابقه دنیا را به چالش کشید. از آن جایی که شرکت های مطرحی همچون پنین فارینا در توسعه این خودروها شراکت دارند، بزودی این محصولات را در کشورهای اروپایی خواهیم دید.
 


کد مطلب: 63726

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/63726/بررسی-غرفه-نمایشگاه-خودرو-پاریس

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com