۰
۲
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۷

سوال معنادار ولی الله سیف از احمد توکلی

ولی الله سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی در کانال تلگرامی خود نوشت: گر چه در شرایط حاضر بنا بر دلایلی قصد پاسخگویی به تهمت ها و مطالبی که در این روزها بر علیه اینجانب و همکارانم در رسانه ها منعکس می شود را ندارم ولی لازم شد در مورد نکاتی که شب گذشته آقای احمد توکلی در برنامه ای تحت عنوان پیشران و با موضوع مفاسد اقتصادی در کانال چهار تلویزیون مطرح کردند توضیحاتی را ارائه نمایم.
سوال معنادار ولی الله سیف از احمد توکلی
فارغ از اینکه این مطالب چقدر با موضوع برنامه سنخیت داشته است و یا اینکه ایجاد شبهه و هتک کردن حرمت یک ارگان حاکمیتی و مدیران و کارکنان آن در غیاب نماینده ای از طرف آنها برای حداقل دفاع و پاسخگویی، با موازین لازم الرعایه عدل و انصاف و ایجاد فرصت برابر توسط رسانه ملی مطابقت دارد یا خیر، طرح این سوال از جناب آقای توکلی خالی از لطف نیست که ایشان یا سازمان خود تاسیس شان که دیده بانی شفافیت و عدالت را در عنوان دارند.

برای تادیه میلیاردها تومان پول یکی از این موسسات که توسط افراد صاحب نفوذ - که جناب آقای توکلی از ابتدای امر از اسامی و عناوین این افراد به طور دقیق مطلع بوده اند- چه اقداماتی انجام داده اند یا اینکه تاکنون علیه بیش از 90 نفر از همکاران ایشان در مجلس قبل که طوماری بی نظیر را در دفاع از یکی از متخلف ترین این موسسات امضا کرده بودند شکایتی مطرح کرده اندیا خیر؟

گرچه پاسخگویی به این سوالات و نظایر آن توسط آقای توکلی سخت بوده و ترجیح می دهند از آن احتراز کنند و بر این اساس توقع و انتظاری به دریافت پاسخ هم نداریم ولی ایکاش حضرتشان وقتی بسیار کوتاه را برای پاسخ به دو نامه سرگشاده دبیر کل وقت بانک مرکزی - که بخش هایی از آن هم در رسانه ها منعکس شده است - اختصاص می دادند.

این حداقل مطالبه اینجانب و همکاران صدیق و ساعی بانک مرکزی است که در سالهای اخیر تاوان سنگینی را برای گذر از هفت خوان مقابله با فساد در شبکه پولی غیر مجاز و کوبیدن سر اژدهای هفت سر خفته در آن- به تعبیر مقام معظم رهبری - پرداخته و می پردازیم.

ان شاالله این درخواست حداقلی از جناب آقای توکلی که افتخار حضور در دوره های مختلف و متعدد در قوه معظم و موثر مقننه داشته اند مورد اجابت قرار گیرد. امیدواریم.
https://akhbarbank.com/vdcb80b0.rhbf0piuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
جناب سیف یادته شما و اون معاونت میرفتید در تلوزیون و بصورت یکطزفه در مورد موسسه مجاز کاسپین چه ها میگفتید ؟!!!
یادته میگفتی مجوز مشروط داشته ؟!!!
یادته چند هزار نفر رو به خاک سیاه نشوندی ؟!!!
یادته ده ها تجمع مارو نادیده گرفتی ؟!!!
فرهاد
United Kingdom
أقای سیف باعث و بانی شرایط اقتصادی امروز شما و تیم شماست.مشمول الذمه مردم هستید و آه مردم دامن شما را خواهد گرفت.
تازه ترین اخبار