۰
در شانزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالی رتبه ایرانی، نشان زرین استقامت ملی در خدمات سرمایه‌گذاری به علی‌اکبر امین‌تفرشی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌آریان اهدا شد.
" پارس‌آریان " نشان پربازده‌ترین و سودآورترین شرکت سرمایه‌گذاری را گرفت
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد، در شانزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالی رتبه ایرانی که در تاریخ 16 مهر 1397 در محل سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد خزاعی رییس سازمان سرمایه‌گذاری، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد، شرکت پارس‌آریان موفق شد به جهت فعالیت‌ها و اقدامات اقتصادی و سرمایه‌گذاری که انجام داده‌است، نشان عالی پربازده‌ترین و سودآورترین شرکت سرمایه‌گذاری در ایران را از آن خود کند.

بر اساس این خبر، این اجلاس توسط دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

اولویت دادن به تولید محصولات و خدمت راهبردی و کالاهای اساسی و رفع موانع آن، معرفی تجارب موفق سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بررسی نحوه بازارسازی و استفاده از فرصت‌های ویژه مناطق آزاد در راستای توسعه تولید ملی از جمله اهداف اجلاس استقامت ملی در تولید و خدمات بود.

همچنین بررسی دستاوردها، راهکارها و طرح‌های حمایتی مناطق آزاد برای تولیدکنندگان، بررسی مشوق‌های مؤثر برای صاحبین صنایع به منظور سرمایه‌گذاری و توسعه تولید در مناطق ویژه اقتصادی و نحوه جذب سرمایه‌گذاران خارجی و دانش فنی در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی از دیگر اهداف برگزارکنندگان این اجلاس بود.




 
https://akhbarbank.com/vdcc1eqe.2bq1p8laa2.html
تازه ترین اخبار