۰
۱
نه‌ تنها خود ستاره‏ ها که علایق آنها هم بسیار موردتوجه مخاطبان و علاقه‌مندان آنهاست. این رابطه حتی سبب پایه‌گذاری ژانر خاصی از روزنامه‌نگاری در دنیا شده و روزنامه نگارانی تربیت شده‏ اند که از علایق و وسایل مورد استفاده هنرمندان و ورزشکاران برای علاقه ‏مندان و مخاطبان آنها می‏ نویسند. از طرف دیگر  برندهای خودرو هم از این علاقه نهایت استفاده را برای معرفی هرچه بیشتر محصولاتشان می‏ برند و به قول معروف بار تبلیغاتی و ترویجی به این رابطه می ‏دهند.
 این پدیده هم در کشورهای خارجی و هم در ایران عام و فراگیر است. اما در میان انواع سلبریتی‏ها علایق و وسایل مورد استفاده خوانندگان موسیقی به‌شدت موردتوجه است زیرا مردم کمتر از بازیگران و فوتبالیست‏ها از علایق خودرویی آنها مطلع می‏شوند. در ایران هم مخاطبان انواع خوانندگان پاپ پیگیر این هستند که خواننده موردعلاقه آنها چه می‏پوشد و پشت فرمان کدام خودرو می‏نشیند؟ در این گزارش به خودروی موردعلاقه برخی خوانندگان موسیقی پاپ اشاره کردیم تا عطش مخاطبان و علاقه‌مندان آنها را برطرف کنیم.
بهنام بانی عاشق ماکسیماست
خواننده ‏های موسیقی پاپ ایران سوار چه خودروهایی می ‏شوند؟
در دو سال گذشته بهنام بانی با آهنگ‏هایش معروف شد و سال گذشته نیز با آلبوم «عاشقم کرده» حسابی سرزبان‏ها افتاد تا جایی که بلیت کنسرتش در 15دقیقه اول تمام شد. بانی 31ساله در دوران کودکی قاری قرآن بوده و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشته است. پدرش نوازنده آکاردئون بود و همین موضوع در علاقه او به موسیقی نقش داشته است. بانی در دوران نوجوانی خوانندگی را به‌صورت حرفه‏ ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری یاد گرفت و دو سال قبل با آهنگ «علاقه خاص» با آهنگسازی حامد برادران به شهرت رسید.
او عاشق خودروی ماکسیما نیسان است. در یک مصاحبه هنگامی که مجری از او پرسید که «من انتظار داشتم با ماشین 2میلیاردی به برنامه ما بیایی!» جواب داد: «قیمت آدما به ماشین زیر پاشون نیست. از 18 سالگی آرزوی داشتن خودروهای ماکسیما یا آزرا یا اپیروس را داشتم و الان هم یک ماکسیما دارم و از رانندگی با آن لذت می‌برم». جالب این‏که او در مصاحبه‌ای نیز گفته بود در دوران سخت زندگی‏ اش مسافرکشی هم کرده است.
لوکس‌سواری فرزاد فرزین 
خواننده ‏های موسیقی پاپ ایران سوار چه خودروهایی می ‏شوند؟
فرزاد فرزین یکی از خواننده‏های معروفی است که علاوه‌بر خوانندگی آهنگساز، بازیگر و ترانه‌سرا و اهل رانندگی هم است. او تاکنون هفت آلبوم رسمی منتشر کرده است. این خواننده 37ساله اولین آلبوم  خود را حدود 18سال قبل منتشر کرد.
وی همچنین سابقه بازی در فیلم‏های سینمایی ازجمله فیلم «سگ‏های پوشالی» را دارد. این خواننده خوش‌صدا به خودرو علاقه‌مند بوده و و بارها عکس‏های او درحال رانندگی لکسوس RX250، پورشه و مرسدس‌بنز کلاس E در فضای مجازی منتشر شده است.
فرزین در سریال «عاشقانه» بازی کرده بود و در چند سکانس هم در نقش خودش با پورشه مشکی‌رنگش دیده شد.
بنزسواری محسن یگانه
خواننده ‏های موسیقی پاپ ایران سوار چه خودروهایی می ‏شوند؟
محسن یگانه یکی از خواننده‏ های خوش‌صدای کشور، نامی آشنا برای مردم است. این خواننده سبک پاپ و در کنار خوانندگی ترانه‏ سرا، نوازنده، تنظیم ‏کننده و آهنگساز هم است. هرچند اولین آلبوم این خواننده 33ساله به‌صورت زیرزمینی منتشر شد اما هشت سال قبل با انتشار آلبوم «نفس‏های بی ‏هدف» سر زبان‏ها افتاد و خیلی زود وارد جرگه خواننده ‏های مشهور شد.
این خواننده گنبدکاووسی نیز اهل سلفی گرفتن با خودروهای لوکس و گران است و علاوه‌بر رانندگی با خودروی لکسوس RX350،  به خودروی بنز هم علاقه‏ مند است و بارها در صفحه خود در شبکه ‏های اجتماعی عکس آن را به اشتراک گذاشته است.
بنز سواری امید حاجیلی
خواننده ‏های موسیقی پاپ ایران سوار چه خودروهایی می ‏شوند؟
امید حاجیلی، خواننده پاپ طرفداران زیادی دارد و علاوه‌بر خوانندگی، نوازنده حرف ه‏ای ساز ترومپت، تنظیم‌کننده و آهنگساز هم است. این خواننده 35ساله تاکنون سه آلبوم منتشر کرده است.
امید از سن ۹سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و از ۱۱سالگی وارد هنرستان موسیقی شد. اما پس از ۳ سال نوازندگی ویولن، ساز خود را به ترومپت تغییر داد. حاجیلی بیشتر به سبک لاتین و الکترونیک علاقه‏ مند است و سابقه 10سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیک صداوسیما را هم دارد.
حاجیلی علاوه‌بر حرفه موسیقی و خوانندگی، استاد دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد هم است. او اهل رانندگی با خودروی بنز بوده و عکس‏های او هنگام رانندگی با بنز S500 در فضای مجازی منتشر شده است.
ماشین بازی بابک جهانبخش
خواننده ‏های موسیقی پاپ ایران سوار چه خودروهایی می ‏شوند؟
بابک جهانبخش 10 سال پیش با آلبوم «چی شده» معروف شد. او درباره زندگی شخصی ‏اش بسیار حساس است تا کسی وارد حریم خصوصی‌اش نشود، اما خودروهای او یک استثنا هستند.
جهانبخش به ماشین‏بازی علاقه دارد. این خواننده 35ساله از پنج سالگی در آلمان موسیقی خوانده و مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی او را به خواننده شدن تشویق کرده است. ماشین‌سواری این خواننده پاپ از دید مردم پنهان نمانده و سوار بر خودروهای مختلفی از پرادو و لکسوس ES تا شورولت دیده شده است.
او در صفحه اینستاگرم خود عکسی از خودروی گرانش را که یک شورولت کاماروی مشکی‌رنگ است به اشتراک گذاشت. جهانبخش خواننده تک‌آهنگ‏های معروفی ازجمله سکوت، صدای عشق، تو چشمای منی، برف و خاطره است و مردم با این آهنگ‏ها خاطره دارند.
پورشه سواری رضا صادقی
خواننده ‏های موسیقی پاپ ایران سوار چه خودروهایی می ‏شوند؟
رضا صادقی یا همان خواننده «مشکی رنگه عشقه» از محبوب‏ترین خواننده ‏های ایرانی است و بسیاری او را با این ترانه به‌یاد می ‏آورند. صادقی 39ساله، در کنار خوانندگی آهنگساز و ترانه‏ سرا هم است. او اهل جنوب و بندرعباس بوده و آخرین آلبومش دو سال قبل به نام «شب‌بارونی» به ‏صورت شخصی و اینترنتی منتشر شد . وی همه درآمد حاصل از فروش «مشکی رنگه عشقه» را صرف امور خیریه کرد.
این خواننده پرطرفدار اهل رانندگی و سلفی انداختن پشت فرمان است و بیشتر با یک پورشه کاین مشکی‌رنگ رویت شده است. البته عکس‏هایی از او که سوار یک بنتلی سفید در هامبورگ آلمان بوده نیز در فضای مجازی منتشر شده است.
صادقی درباره رانندگی با خودروی خود گفته است: «ماشینم باعث شده است مردم فکر کنند مولتی‌میلیاردر هستم.»
https://akhbarbank.com/vdccppqe.2bq108laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Spain
اخبار بانك عزيز انصافا اين مقاله داراي هيچ ارزشي بود!!!!
تازه ترین اخبار