۰
تفاهم‌نامه همکاری شرکت بیمه سامان و شرکت جیرینگ همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۲۰۱۸ در مراسمی با حضور مدیران عامل دو شرکت به امضاء رسید.
به گزارش اخبار بانک، در این مراسم که با حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار شد، احمد رضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان درباره این تفاهم‌نامه گفت:  بیمه سامان ارایه خدمات متنوع و گسترده را در دستور‌کار خود قرار داده و به همین منظور با انتخاب شرکای تجاری قدرتمند و معتبر می‌کوشد از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه خدمات و محصولات خود بهره ببرد.

مدیرعامل بیمه سامان تصریح کرد: براساس این تفاهم‌نامه، صدور بیمه‌نامه و ارایه خدمت پرداخت خسارت آنلاین به مشتریان توسط بیمه سامان آغاز می‌شود.

ضرابیه تاکید کرد: با پرداخت خسارت آنلاین، يکی از پیش‌نیازهای اساسی ديجيتالی شدن صنعت بیمه  عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، پوشش‌های بیمه‌ای شامل بیمه تجهیزات الکترونیکی، بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی، بیمه حوادث، بیمه خودرو ثالث و دیگر بیمه‌های قابل ارائه روی بسترهای اینترنتی از طریق نرم‌افزار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مدیرعامل بیمه سامان افزود: همکاری بیمه سامان و شرکت پرداخت اول کیش،"جیرینگ"  با توجه به پتاسیل های بالای هر دو شرکت  در زمینه زیر ساخت فناوری اطلاعات و دیگر ویژگی هایی که موجب تمایز آنها در بازار شده با فروش بیمه نامه های آنلاین تجهیزات الکترونیکی، بیمه نامه شخص ثالث، بیمه  نامه درمان انفرادی، بیمه مسافرتی، بیمه حوادث و آتش سوزی آغاز شد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت و در آینده بستر پرداخت خسارت نیز راه اندازی می‌شود.

ضرابیه گفت: بیمه سامان از نخبگان و کارآفرینان در حوزه استارتاپ‌ها و ایده‌های نوین برای توسعه خدمات و فروش در بستر دیجیتالی شدن صنعت بیمه دعوت و استقبال می‌کند.

در ادامه این مراسم حمیدرضا خطیبی مدیر عامل شرکت جيرینگ ضمن تشریح جزییات تفاهم نامه این شرکت و بیمه سامان گفت: تفاهم نامه همکاری شرکت جیرینگ و بیمه سامان با هدف توسعه خدمات ديجيتال به امضا رسید که تحقق این مهم ضریب رضایتمندی مشتریان را دو چندان خواهد کرد.

وی گفت: پیش بینی های لازم برای ارایه پوشش های بیمه ای مورد نیاز کاربران بر روی  اپلیکشین" جیرینگ " صورت گرفته است.
https://akhbarbank.com/vdcizwaq.t1ap52bcct.html
تازه ترین اخبار