۰
با حضور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مراسم معارفه داریوش زراعتگر سرپرست و تودیع کریم ریگی زادگان رییس سابق اداره امور شعب استان بوشهر این بانک برگزار شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در این مراسم که حبیب اله رشیدارده معاون منابع انسانی نیز حضور داشت، با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور، رسالت حوزه بانکی بسیار سنگین تر است، افزود: انجام کارها باید با ریسک پذیری، توام با تشخیص و نظارت و با هدف کمک به مردم انجام شود.

وی ادامه داد: تسهیلات دریافتی از  بانک ها باید به نحو درست و به جا برای اشتغال نسل جوان هزینه شوند و نباید کسی این حق را برای خود قائل شود که منابع دریافتی از بانک را خارج از مسیر اشتغال و به سمت بازار واسطه گری ببرد.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران تصریح کرد: باید در پرداخت تسهیلات خرد به مردم اهتمام بیشتری داشته باشیم. در تسهیلات خرد، مردم برای حفظ اعتبار خود، نسبت به پرداخت و  بازگشت سرمایه بانک مصمم هستند، بنابراین باید اعتماد بیشتری به متقاضیان تسهیلات خرد داشته باشیم.

وی افزود: با کنسرسیومی متشکل از 9 بانک کشور و سرمایه گذاری 18 هزار میلیارد ریال، آب خلیج فارس با احداث خط لوله به استان های یزد،  کرمان و سپس به اصفهان انتقال خواهد یافت که هم اکنون پروژه نصب دستگاه های شیرین سازی آب دریا در این استان ها به اتمام رسیده است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: همچنین در مرحله نخست پرداخت مطالبات گندمکاران در سال جاری، پنج هزار میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران به حساب آنها واریز شد. مرحله دوم پرداخت نیز با رقم پنج هزار میلیارد ریال آغاز شده است که بدین ترتیب مجموع پرداختی به گندمکاران به 10 هزار میلیارد ریال می رسد.

اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این مراسم گفت: شرایط حساسی کنونی کشور، آزمون بزرگی برای مدیران کشور است. برای عبور از این شرایط باید تلاش مضاعفی صورت گیرد. بانک ملی ایران در این شرایط همچون گذشته آماده خدمات رسانی به مردم است.

وی اظهار داشت: حل مشکلات امروز کشور، روش خاص خود را می طلبد که یکی از آن ها داشتن روحیه جهادی، سختکوشی، همدلی و نوآوری مدیران است. با چنین روحیه ای از همه مشکلات کشور می توان عبور کرد.

کریمی افزود: تلاش برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن تنها وظیفه دولت نیست، بلکه باید همه دست در دست هم دهیم و همه توان خود را برای یاری رسانی به دولت و مقابله با توطئه ها به کار بگیریم.

همچنین سعید زرین فر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر در این مراسم گفت: با تشکیل کار گروه رفع موانع واحدهای تولیدی در استان که با هدف رفع وضعیت رکود شکل گرفت، ظرفیت خوبی برای پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی استان بوشهر فراهم شد.

وی افزود: طی سال های 95 و 96 به ترتیب 138 و 149 واحد تولیدی استان  تحت پوشش تسهیلات بانکی قرار گرفتند و در مجموع  حدود هزار میلیارد ریال به آنها پرداخت شد.

وی ادامه داد: این پرداخت ها که با همکاری بانک های استان شکل گرفت، باعث شد تا رتبه استان بوشهر در رونق تولید از 28 به 22کشور ارتقا پیدا کند.

دکتر زرین فر در این مراسم از خدمات ریگی زادگان رئیس سابق اداره امور شعب استان بوشهر  بانک ملی ایران تقدیر و برای زراعتگر سرپرست این اداره امور شعب، آرزوی موفقیت کرد.

رئیس سابق اداره امور شعب استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: در طول دوران فعالیتم در استان بوشهر جایگاه استان از درجه دو (ب) به درجه دو (الف) ارتقا و در موضوع منابع و مصارف به ترتیب شاهد رشد 162 و 121 درصدی در استان بودیم.
https://akhbarbank.com/vdcj8xem.uqetizsffu.html
تازه ترین اخبار