۰
مدیرعامل بانک ملت در پیام تسلیتی، با خانواده قربانیان حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز، ابراز همدردی کرد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این پیام با محکوم کردن هرگونه حمله تروریستی در سراسر جهان، تاکید کرد: حمله کوردلان تروریست به سربازان و مردم بی پناهی که نظاره گر رژه حافظان نظام بوده اند، لکه ننگ دیگری بر کارنامه سیاه این مزدوران استکبار جهانی، ثبت کرد.
 
وی در ادامه این پیام آورده است: اینجانب به نمایندگی از کل مجموعه کارکنان بانک ملت، این ضایعه اسفبار و فاجعه انسانی را به ملت شهیدپرور ایران و خانواده های قربانیان این حادثه تروریستی تسلیت می گویم و امیدوارم روزی فرابرسد که صلح و امنیت در سراسر جهان حاکم شود و ترور و قتل عام از دنیا رخت بر بندد.
 
مدیرعامل بانک ملت اظهار امیدواری کرد که عاملان این حمله ناجوانمردانه هرچه زودتر به سزای اعمال ننگین خود برسند تا مرهمی بر درد جانکاه خانواده های قربانیان این حادثه تروریستی باشد.
 
بر اساس این گزارش، چند عنصر مسلح در یک اقدام ناجوانمردانه، حاضران در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را به رگبار بستند که در جریان این اقدام تروریستی جمعی از هموطنان‌مان اعم از سربازان، زنان، مردان و کودکان به شهادت رسیدند و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.
https://akhbarbank.com/vdcjt8em.uqetmzsffu.html
تازه ترین اخبار