۰
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۱

توقف نماد معاملاتی بانک اقتصاد نوین

امروز سهام یک شرکت بورسی تولیدکننده معروف و قدیمی بدون دامنه نوسان بوده و نماد یک بانک دارای صف خرید سنگین بسته می شود و مهلت آخر حق تقدم مثبت زیرمجموعه سایپا است.
توقف نماد معاملاتی بانک اقتصاد نوین
به گزارش اخبار بانک، بازار سهام در حالی امروز وارد اولین روز از مهرماه شده که شرکت کوچک بورسی لامیران به دلیل پابرجا بودن صف خرید روزهای گذشته و عدم معامله به میزان حجم مبنا، مشمول گره معاملاتی است.

سهام "فلامی " که تولیدکننده معروف و قدیمی تیغ صورت اما با سرمایه اندک 6 میلیارد تومانی است ، امروز بدون دامنه نوسان و حجم مبنای 83 هزار و 864  سهمی داد و ستد خواهد شد.

همچنین در پایان معاملات ، نماد بانک اقتصاد نوین به دلیل برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم برای سال مالی اسفند گذشته ، بسته می شود. 

"ونوین" که بعداز ظهر سه شنبه این هفته به مجمع می رود ، طی روزهای گذشته با صف خرید سنگین و عدم رشد قیمت به دلیل معامله اندک و بسیار پایین تر از حجم مبنای بیش از 5.2 میلیون سهمی روبرو شده است.

علاوه براین ، امروز آخرین مهلت معامله سهام حق تقدم سرمایه گذاری رنا و مربوط به افزایش سرمایه 33 درصدی در مجمع فوق العاده 23 تیر ( از 600 به 796 میلیارد تومان ) است.

دیروز بعد از بازگشایی نماد اصلی "ورنا" ، هرسهم این زیرمجموعه ساپیا با رشد 10 درصدی و سهام حق تقدم آن با افزایش 19 درصدی و صف خرید داد و ستد شدند. 
https://akhbarbank.com/vdcfj0dv.w6dmyagiiw.html
تازه ترین اخبار