۰
مقایسه مشخصات آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس با گلکسی نوت ۹
سایت گجت نیوز: بعد از مقایسه مشخصات آیفون 10 اس و نسخه بزرگتر آن با نسل قبلی و همین‌طور پرچمدار هواوی، حالا نوبت گلکسی نوت 9 است تا برابر آیفون ایکس اس مکس قرار گیرد.

آیفون XS جایگزین نسل قبلی یعنی آیفون X است و سازندگان بدون اعمال کمترین تغییرات در طراحی و ابعاد فیزیکی پرچمدار 2017 خود، نسل جدید را با صفحه نمایشی 5.8 اینچی پیش روی کاربران قرار داده‌اند. در کنار مدل ارزان‌تر ایکس آر، امسال گوشی آیفون ۱۰ اس مکس نیز با صفحه نمایشی 6.5 اینچی معرفی شده است که می‌توان آن را رقیب مستقیم گلکسی نوت 9 در نظر گرفت.

مقایسه مشخصات آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس با گلکسی نوت ۹
پرچمدار اپل علی‌رغم بهره‌گیری از صفحه نمایش بزرگتر، در مقایسه با نوت 9 کوچکتر است چرا که سازندگان با ایجاد یک بریدگی در بخش بالایی و کاهش حاشیه‌ها، فضای صفحه را تا حد ممکن افزایش داده‌اند.

در سوی دیگر، گلکسی نوت 9 به عنوان یکی از مورد انتظارترین پرچمداران دنیای اندروید، از حیث مشخصات سخت افزاری چیزی از سایر رقبا کم نداشته و با تراشه اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم، صفحه نمایش +QHD و قلم هوشمند S Pen آماده رقابت با اپل است. اهالی کوپرتینو هنوز ظرفیت باتری را اعلام نکرده‌اند، اما گلکسی نوت 9 از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی بزرگ قدرت می‌گیرد.

آیا گوشی های جدید اپل می‌توانند رقیبی جدی برای گلکسی نوت 9 باشند؟ بدون شک، مقایسه مشخصات فنی این پرچمداران، پاسخ این سوال را روشن خواهد کرد.

مقایسه مشخصات آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس با گلکسی نوت ۹
https://akhbarbank.com/vdccexqe.2bq148laa2.html
تازه ترین اخبار