۰
۱۰
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳
اختصاصی/

برخی بانک‌ها پیش از ادغام قراردادهای بلند مدت منعقد کردند

برخی از بانک ها و موسسات اعتباری پیش از ادغام قراردادهای بلندمدت با پرسنل خود منعقد کرده اند.
برخی بانک‌ها پیش از ادغام قراردادهای بلند مدت منعقد کردند
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، این روزها در شعبات بانک ها و موسسات اعتباری کوثر، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد، انصار و قوامین اخبار و شایعات بسیاری در خصوص مراحل نهایی ادغام با بانک سپه شنیده می شود.

از جمله مواردی که به تازگی در بین پرسنل این بانک‌ها و موسسات رایج شده این است که برخی از بانک ها و موسسات برای حمایت از پرسنل خود پیش از ادغام دست به کار شده اند.

گفته می‌شود دو بانک و موسسه مالی و اعتباری درگیر ادغام برای جلوگیری از اخراج کارکنان تصمیم گرفتند که قراردادهای بلندمدت با پرسنل خود منعقد کنند.

 در این بین یکی از بانک ها برای کارکنان زیر ۵ سال خود قرارداد های ۵ ساله، کارکنان با سابقه بین ۵ سال تا ۱۰ سال، قرارداد های ۱۰ ساله و پرسنل بالای ۱۰ سال قراردادهای رسمی و بلند مدت منعقد کرده اند.

 در یکی دیگر از بانکهای درگیر ادغام نیز شنیده می شود که با تمامی پرسنل، قرارداد های ۱۰ ساله به جهت اطمینان از عدم اخراج پس از ادغام در بانک سپه منعقد خواهد شد.

 در این بین برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز کم کاری کرده و هنوز کاری انجام نداده اند و تنها به صورت زبانی به پرسنل خود می گویند که هیچ گونه ریزشی پس از ادغام ندارند.
https://akhbarbank.com/vdciruaq.t1apv2bcct.html
برچسب ها: ادغام بانک ها
مشاهده نظر مخاطبان
کوثر
United Arab Emirates
با سلام
تنها موسسه کوثر هیچ اقدامی نکرده و در ادغام قبلی با جوانان خیر نیز میگفتند هیچ ریزشی نیست ولی بیش از ۴۰ درصد پرسنل را اخراج کردند
Iran, Islamic Republic of
بانک قوامین هم هیشکارنکردهمثلا ازاضافه کار کم میکنن و بابت عید غدیر 200 تومن دادن یا باز اضافه کار رو کلا کم میدن وبازهیچی ندادن
مهراقتصاد
Netherlands
با سلام
مهر اقتصاد هم جزو ادغام هست يا سرپيچي ميكنه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
از نتاج انتظار دیگه ای نیست. این بابا چند سال ما کارمندای مهر اقتصاد رو بیچاره کرد. اگه نتاج سنگ نمی انداخت موقع مدیرعاملیش ، مهر اقتصاد الان بانک شده بود.
Netherlands
مهر اقتصاد جزو ادغامي هاست يا نه؟
امیر رضا
United States
انشاالله اتفاقی پیش خواهد آمد که هیچ کدام از کارکنان صف و ستاده کلیه بانک های ادغامی بجز مدیران ارشدی که حق کارکنان را تضعیف کرده اند متضرر نشوند و روز بروز وضعیت معیشتی بهتر شود . به حق حسین و اولاد حسین (ع)
s.m
Iran, Islamic Republic of
واقعا علت درج این خبر چی میتونه باشه؟؟ چه منفعتی از انتشار این مسائل مسخره میبرین؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
نکنه میخواین ریزش نیرو داشته باشن،جالب بزور ادغام بعد ریزش کارمندای گقته شده تقریبا همشون 5سال به بالا 27یا 25سال خدمت دارن،حالا شما میخوای اینارو تفکیک کنین یا ریزش داشته باشن،خاک بر سرتون کنن این بدبختارو میخواین بندازین بیرون ،شما چرا کمک به اخراج کارمندا میکنین ،مطمن باشین ایندفعه زور جواب نمیده ،اینجا دیگه اون موسسات بدبخت نیستن ،اخبار بانک تو چقدر پیگیر این ادغاما هستی چقدر بهت پول میدن ....دولت خاک بر سری پول و منابع این بانکهارو میخواد بگیره فقط همین
United States
بانک قوامین مدیر عامل ش فقط به فکر خودشه وبه فکر کارمندان اصلا نیست همه رو بیچاره کرد
سهیل
Iran, Islamic Republic of
بانک قوامین با حضور مسئولین در شعب خود با اخذ امضا قراردادهای 1 و 10 و دائمی حتی نمیگذارند قرارداد خوانده شود و یا نسخه ای از آن به کارمند بدهند
تازه ترین اخبار