اختصاصی/

برخی بانک‌ها پیش از ادغام قراردادهای بلند مدت منعقد کردند

25 شهريور 1397 ساعت 9:43

برخی از بانک ها و موسسات اعتباری پیش از ادغام قراردادهای بلندمدت با پرسنل خود منعقد کرده اند.


به گزارش خبرنگار اخبار بانک، این روزها در شعبات بانک ها و موسسات اعتباری کوثر، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد، انصار و قوامین اخبار و شایعات بسیاری در خصوص مراحل نهایی ادغام با بانک سپه شنیده می شود.

از جمله مواردی که به تازگی در بین پرسنل این بانک‌ها و موسسات رایج شده این است که برخی از بانک ها و موسسات برای حمایت از پرسنل خود پیش از ادغام دست به کار شده اند.

گفته می‌شود دو بانک و موسسه مالی و اعتباری درگیر ادغام برای جلوگیری از اخراج کارکنان تصمیم گرفتند که قراردادهای بلندمدت با پرسنل خود منعقد کنند.

 در این بین یکی از بانک ها برای کارکنان زیر ۵ سال خود قرارداد های ۵ ساله، کارکنان با سابقه بین ۵ سال تا ۱۰ سال، قرارداد های ۱۰ ساله و پرسنل بالای ۱۰ سال قراردادهای رسمی و بلند مدت منعقد کرده اند.

 در یکی دیگر از بانکهای درگیر ادغام نیز شنیده می شود که با تمامی پرسنل، قرارداد های ۱۰ ساله به جهت اطمینان از عدم اخراج پس از ادغام در بانک سپه منعقد خواهد شد.

 در این بین برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز کم کاری کرده و هنوز کاری انجام نداده اند و تنها به صورت زبانی به پرسنل خود می گویند که هیچ گونه ریزشی پس از ادغام ندارند.


کد مطلب: 63082

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/63082/برخی-بانک-ها-پیش-ادغام-قراردادهای-بلند-مدت-منعقد-کردند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com