۰
شرکت بیمه پاسارگاد که در نظر دارد بزودی افزایش سرمایه دهد بر اساس آخرین شفاف سازی‌ها در گروه بیمه ای های بازار سهام از وضعیت متعادلی برخوردار است.
آخرین جزییات سهام بیمه پاسارگاد و افزایش سرمایه
به گزارش اخبار بانك، شرکت بیمه پاسارگاد با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام کرد که با تصویب در هیات مدیره، این شرکت افزایش سرمایه می‌دهد.

بر مبنای این گزارش، با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار «مصوب ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۵ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار» گزارش توجیهی هیات مدیره شرکت بیمه پاسارگاد به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه نهایی شد.

بر این اساس، گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲.۵۵۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۵.۱۰۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر اندوخته ها به منظور حفظ نسبت توانگری مطلوب و رعایت ضوابط قبولی اتکائی موسسات بیمه مستقیم که در تاریخ ۱۱ شهریور ماه ۹۷ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

همچنین شرکت بیمه پاسارگاد در این اطلاعیه که در سامانه کدال منتشر شده اعلام کرده است که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور، پس از اعلام به اطلاع سهامداران می رسد.

لازم به ذکر است، انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده این شرکت بیمه است.
https://akhbarbank.com/vdcbwgb0.rhbfspiuur.html
تازه ترین اخبار