۰
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰

بهمنی پادر میانی برای تبرئه سلطان سکه را تکذیب کرد

رئیس اسبق بانک مرکزی با رد پا درمیانی برای تبرئه مظلومین در دادگاه در زمان دولت دهم گفت: در هیچ زمانی با مظلومین ملاقاتی نکرده و وی را نمی شناسم.
به گزارش اخبار بانک، محمود بهمنی درباره انتشار اخباری مبنی بر اینکه برای آزادی سلطان سکه در زمان دولت دهم پادرمیانی انجام داده به خانه ملت گفت: هیچ زمانی با مظلومین ملاقاتی نکرده ام و وی را نمی شناسم. تنها شناخت به دیدن تصاویر از رسانه ها در مدت اخیر باز می گردد. پا درمیانی برای تبرئه مظلومین در دادگاه نیز صحت ندارد و برخی رسانه ها کم لطفی می کنند.

وی افزود: کمیته ای در حدود سال 90 الی 91 درباره مسائل ارز و سکه به قوه قضائیه گزارش های لازم را ارائه کرده و ابهامی در این رابطه وجود ندارد. کمیته های تخصصی ارز و فروش سکه در بانک مرکزی وجود دارد و در جریان امور است و اگر شخصی ادعا دارد برای آزادی مظلومین، پادرمیانی انجام داده ام باید براساس سند حرف بزند.    

بهمنی ادامه داد:در حدود سال های 90 الی 91، سکه های که از سوی بانک مرکزی به فروش رفت باعث کاهش قیمت سکه در بازار شد به نحوی که ثبت نام کنندگان برای دریافت از تقاضا منصرف شدند.در هر صورت با توجه به تدوام کارشکنی های دشمنان باید توجه کرد کار به مانند سال های 90 الی91  دشوار است بنابراین باید اجازه داد اشخاصی که حسن نیت دارند کار کنند و رسانه ها نیز کمک کنند.
https://akhbarbank.com/vdci3uaq.t1apz2bcct.html
تازه ترین اخبار