۰
بدهی گروه شرکتهای پدیده شاندیز به موسسه اعتباری ملل کمتر از ۴۰۰ میلیارد تومان است.
بدهی پدیده شاندیز به موسسه ملل ۴۰۰ میلیارد تومان است
 به گزارش خبرنگار اخبار بانک به نقل از قدس آنلاین، همزمان با نشست سالانه جنبش عدالتخواه دانشجویی در مشهد صندلی داغ عدالتخواهی این تشکل پیرامون شرکت پدیده با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

 در این جلسه ابوالفضل انتظاری مدیرعامل مجموعه پدیده در پاسخ به سوال دانشجویان مبنی بر بیان شفاف بدهی های پدیده گفت: عمده بدهی‌های شرکت در حوزه بانکی متعلق به موسسات و بانکهای قوامین, ملل و میزان است.

 وی ادامه داد بدهی به موسسه منحل شده میزان هزار میلیارد تومان بوده که این بدهی به بانک صادرات منتقل شده است و نکته مهم اینکه نرخ سود بالای ۳۵ درصدی میزان حذف و نرخ سود بانک مرکزی اعمال شده است.

 مدیرعامل پدیده شاندیز ادامه داد: بدهی به موسسه اعتباری ملل نیز کمتر از ۴۰۰ میلیارد تومان است و طبق توافقنامه کلی اخیر قرار شده تا همان نرخ سود بانک مرکزی تعلق گیرد.

 انتظاری تصریح کرد: تفاهم نامه کارشناسی و رایزنی‌های فشرده ای صورت گرفته اما رسمی نشده است و در سلسله مراتب موسسه ملل در دست اقدام است تا از نرخ سود بالای ۳۵ درصد به نفع سهامداران رهایی یابیم.

مدیرعامل پدیده شاندیز ادامه داد: با بانک قوامین نیز دعوای حقوقی بر سر مبلغ نهایی بدهی در بازپرسی داریم که تا ختم آن رقم معینی نمی توان مشخص کرد.
https://akhbarbank.com/vdcc4oqe.2bqi48laa2.html
تازه ترین اخبار