۰
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۱

رشد ۱۰۲۶ درصدی درآمد های بانک صادرات

نماد بانک صادرات از ابتدای مرداد ماه تا کنون بازده ۱۸ درصدی داشته است. نمادهای بانکی این روزها بسیار پر معامله هستند بطوریکه میانگین ارزش معاملات این سهم در سه ماه اخیر بیش از ۱۸ میلیارد ریال بوده است.
به گزارش اخبار بانک، بررسی روند معاملات سهم نشان می دهد عمده خریداران سهم حقوقی ها هستند. میانگین خرید سه ماه اخیر حقوقی ها در این سهم 20.6 میلیون سهم بوده در حالیکه حقیقی ها فقط 8.6 میلیون سهم خریده اند. 

 دلیل اقبال بازار به این سهم ، تغییرات بنیادی خوبی است که در حال وقوع است. 

 بانک صادرات گزارش سه ماهه خود را منتشر کرد و بر اساس آن طی سه ماه نخست سال توانست مبلغ 9118 میلیارد ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1062 درصد رشد داشته است. درامد های این بانک از جمع درامد های مشاع و غیر مشاع حاصل می شود که در هر دو بخش طی سه ماه نخست سال شاهد رشد بودیم.

بررسی صورتهای مالی سه ماهه منتهی به پایان خردادماه 97 بانک صادرات نشان می دهد که جمع درآمدهای مشاع این بانک طی سه ماه نخست سال مبلغ 33973میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه رشد 23 درصدی داشته است. 

همچنین جمع درآمد های غیر مشاع این بانک نیز طی سه ماه نخست سال بالغ بر 8672میلیارد ریال شده که 85 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه خاطر نشان می کند.  

بانک صادرات در پایان دوره سه ماه منتهی به 31 خردادماه 97 به مبلغ 9478میلیارد ریال زیان خالص دست یافت که نسبت به مدت مشابه با افت 18 درصدی همراه شده است. 

«وبصادر» در پایان دوره سه ماهه مبلغ 164 ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرد.
 
https://akhbarbank.com/vdcfy1dv.w6d0cagiiw.html
تازه ترین اخبار