۰
۵
شرکت ایران خودرو پیش فروش محصولات خود را با سود ۱۸ تا ۲۱ درصد تعیین کرده است.
پیش فروش محصولات ایران خودرو با سود ۱۸ تا ۲۱ درصد
 به گزارش خبرنگار اخبار بانک، شرایط پیش فروش مشارکت در تولید ایران خودرو که از ۲۰ شهریور ماه آغاز می شود دارای شرایط جالب توجهی می باشد.

 بر اساس اطلاعیه ای که بر روی سایت شرکت ایران خودرو درج شده است متقاضیان می توانند از تاریخ ۲۰ تا ۳۱ شهریورماه و یا تا زمان تکمیل ظرفیت در این طرح شرکت کنند.

 بر این اساس مشتریان می توانند با پرداخت حداقل مبلغ ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان سود تضمین شده ۱۸ درصدی را برای خود تا سال آینده محفوظ بدانند.

سود مشارکت در طرح پیش فروش مشارکت در تولید ایران خودرو ۱۸ درصد و سود انصراف نیز ۱۵ درصد تعیین شده است.

 البته این شرکت برای پیش فروش خودروهای تحویلی در دی و بهمن و اسفند سال آینده ۳ درصد سود علاوه بر سود ۱۸ درصد نیز در نظر گرفته است.

 شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو به مراتب جذاب تر از شرکت گروه خودروسازی سایپا می باشد و به نظر می رسد تا چند روز آینده استقبال گسترده مردم و مشکلات مربوط به ثبت نام در این طرح در صدر اخبار قرار بگیرد.

سود مشارکت گروه خودروسازی سایپا که چند روز پیش انجام شد ۱۵ درصد تعیین شده بود.
https://akhbarbank.com/vdch-wn-.23nimdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
احسان
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا درست هست، منتهی سوالی که هست اینست تمامی خودروهای تولیدی سایپا وایرانخودرو تقریبا تا اسفند98بفروش رفته،خوب اولا این وضعیت به نفع خودروسازان هست، دوما با این حجم فروش و جمع آوری این همه نقدینگی(و در کنار آن پیش فروش حدود 7میلیون سکه و چندمیلیارد دلار)آیا هنوز نقدینگی دست مردم جمع نشده هست؟ که اگر جواب مثبت هست، پس مشکل در جای دیگر هست...
حسین
Iran, Islamic Republic of
بهتر اسمشون و بزارید ،بانک ایرانخودرو،سایپا
Netherlands
الان شما باید اقدام بکنی که سود بانکی ببرید بالا تا مردم انقدر راهیه بازار ارز وسکه وطلا وماشین نروند . سود بانکی ببیرید بالا تا دیر نشده .
فرهاد
United States
مساله اینجاست که تا زمستان سال بعد دیگه شرکتی به اسم ایران خودرو وجود نخواهد داشت و هر پولی که بابت پیش فروش از مشتری میگیره سوخت خواهد شد
مهدی
United States
کدوم شرایط خوب؟؟نوع خودروکه مشخص نیست.توبخشنامه اومده فعلا پولاتونو بدید.درخوشبینانه ترین حالت بعدازیک سال ونیم نوع خودرومشخص میشه.نهادهای نظارتی هم طبق معمول خودشون به خواب زده اند
تازه ترین اخبار