۱
۵
نماد بانک انصار که از ماه گذشته به علت ادغام متوقف شده بود همچنان ادامه دارد.
تعلیق نماد بانک انصار به علت ادغام همچنان ادامه دارد
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، ششم مرداد ماه بود که مدیرعامل بانک انصار در نامه ای خطاب به سازمان بورس و اوراق بهادار از آنها خواسته بود به علت در پیش بودن ادغام این بانک با چند بانک و موسسه مالی و اعتباری دیگر نماد آنها متوقف شود.

 در آن نامه مدیرعامل بانک انصار صراحتا خواسته بود که بود مدت تعلیق نماد این بانک حداکثر برای مدت یک ماه صورت پذیرد.

 اما حال با وجود گذشت حدود ۳۵ روز از تعلیق نماد این بانک در بازار سرمایه همچنان سهامداران نمی‌توانند خرید و فروشی انجام دهند.

 به عبارت دیگر به علت تداوم مسئله ادغام نماد این بانک همچنان متوقف می باشد.

این در حالی است که مدیر عامل بانک انصار در ابتدای مرداد ماه گذشته تصور می کرد در ظرف مدت یک ماه عملیات انتقام نهایی شده و به همین جهت در نامه خود این مدت را برای عملیات ادغام در نظر گرفته بود.

 حال به نظر می‌رسد با توجه به عدم نهایی شدن مسئله ادغام ۶ بانک و موسسه مالی و اعتباری در بانک سپه نماد این بانک همچنان متوقف خواهد بود.
https://akhbarbank.com/vdcdsj09.yt0xk6a22y.html
برچسب ها: بانک انصار
مشاهده نظر مخاطبان
میتا
France
بانک انصار که ثامن هم زیر مجموعه اون هست هر دو ورشکست شدن
Iran, Islamic Republic of
اشتباه کردی مجید دلبندم،ورشکست نشدن ادغام شدن
پیتر اوگن والن
Iran, Islamic Republic of
بانک انصار حیا کن بانکداری رو رها کن
وینفرد شفر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه عده ای که هیچ سواد بانکی و معلوماتی ندارند اقدام به درج نظر میکنند که واقعا برایشان متاسفم بانک انصار یکی از سوداورترین و شفافترین بانکهای کشور است که خدمات ارزنده ای هم تا کنون به مردم و اقشار آسیب پذیر ارائه کرده است
بی نام
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به اینکه موئسسه ثامن الائمه هنوز اختلافاتی با سهامداران اصلی خود دارد بی توجه به خواسته های سهامداران حقیقی و بی توجه به احکام صاره از چند دادگاه وبی توجه به حق ناس بودن این سرمایه خود را حق به جانب دانسته و توجهی به خواسته های سهامداران حقیقی ندارند و اقدام به ادغام موئسسه ثامن الائمه با بانک انصار کرده اند
آیا یک خدا ترسی دراین مملکت پیدا می شود به داد این سهام داران برسد
تازه ترین اخبار