۰
۱
پنجشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

بازگشایی نماد بانک ملت و تقویت شاخص کل بورس

بعد از کاهش بیش از 3500 واحدی شاخص کل بورس در روز سه شنبه (6 شهریور 97)، نماد بانک ملت، با بازگشایی خود شاخص کل را 238 واحد تقویت کرده و به کمک چند نماد دیگر شاخص کل را تا 700 واحد ارتقاء داد.
بازگشایی نماد بانک ملت و تقویت شاخص کل بورس
 به گزارش اخبار بانک، نماد بانک ملت در روز 27 مرداد برای برگزاری مجمع عمومی سالانه متوقف شده و روز گذشته با این آگهی بازگشایی شد. 

" به اطلاع مي رساند،نماد معاملاتي بانك ملت(وبملت)پس از برگزاري مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده مبني بر تصويب صورت‌هاي مالي و بدون تقسيم سود نقدي بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله است./ مديريت عمليات بازار شركت بورس اوراق بهادار تهران "

اما بعد از بازگشایی  نماد بانک ملت ، با صف 205 میلیونی متقاضیان خرید سهم این بانک مواجه شده و بر اثر همین رخداد نماد بانک  با رشد 18،83  درصدی روبرو شده است ، چرا که در روز توقف نماد قیمت سهام بانک ملت 1094 ریال بوده و دیروز به رقم 1300 ریال رسید. 

دلیل این اقبال سهامداران به نماد بانک ملت با عملکرد بانک  مرتبط بوده  است این بانک به دلیل فروش املاک مازاد، تسعیرارز، حضور در صنایع سنگین ، پتروشیمی ، فلزات اساسی، معادن و جذب منابع در سال جاری عملکردی به مراتب بهتر از سال گذشته داشته و کارشناسان پیش بینی می کنند که بانک ملت در سال 97 یکی از بهترین عملکرد را در بین بانک‌های بورسی خواهد داشت و احتمالا از بحران‌های سال‌های گذشته عبور خواهدکرد. 
https://akhbarbank.com/vdcay0ni.49nuu15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
فرهاد خسروي
Iran, Islamic Republic of
با سلام احترام
بنده بانك ملت رو يكي از بهترين و امين ترين بانكهاي كشورم ايران ميدونم و قبل از بيست سال پيش و براي اولين بار افتتاح حسابم رو در بانك ملت بازگشايي كرد و براي همه عزيزان زحمت كش بانك ملت در سراسر كشورم ايران ارزوي سلامتي موفقيت بيشتر از خداوند متعال ارزومندم. خداوند به همه شما عزيزان توفيق عنايت بفرمائيد.
تازه ترین اخبار