۰
۸
بانک قوامین به تنهایی ۷۰ هزار میلیارد تومان زیان دارد.
بانک قوامین ۷۰ هزار میلیارد تومان زیان دارد
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، مقرر شده که بانک های وابسته به نیروهای نظامی و انتظامی (انصار، کوثر، ثامن، حکمت و قوامین) در بانک سپه ادغام شوند و حدود 20 هزار میلیارد تومان از زیان آن ها از دارایی های سپاه و ارتش تامین شود و بقیه را دولت پرداخت کند.

فقط قوامین به تنهایی 70 هزار میلیارد تومان زیان دارد. 

مشخص نیست چرا چنین زیانی باید از جیب مردم (بودجه یا منابع بانک مرکزی) تامین شود. تامین این زیان توسط دولت یعنی پذیرش هزینه های ناکارایی این نهادها و تامین آن هزینه ها توسط مردم. 

نهادهای متولی این بانک ها باید تمام زیان را از دارایی های خود پرداخت کنند که چنین امکانی هم وجود دارد. 

فراموش نکنیم که اگر چنین فرایندی عادی شود آن وقت سایر نهادها (و حتی بخش خصوصی) هم می خواهند زیان خود را به دولت منتقل کنند.

منبع خبر : سایت شعار سال

پایگاه خبری اخبار بانک: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcjviem.uqe8mzsffu.html
برچسب ها: بانک قوامین
مشاهده نظر مخاطبان
سامان
Iran, Islamic Republic of
چرا تا الان نظارتی بر بانک قوامین نبوده که اینقد زیان داشته باشه؟!!!
محمد
United Arab Emirates
این سایت با بانک قوامین مشکل داره تابلوعه قشنگ
رضا
Iran, Islamic Republic of
بانک قوامین 70هزارملیارد زیان نداره بلکه این مبلغ رواز ناجا طلبکاره سایت اخباربانک لطفا شایعه پراکنی نکنید
سپرده گذار کاسپین مجاز
United Kingdom
دولت حاضر نیست چهار هزار میلیارد به سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین که خود باعث این ضرر بوده است بپردازد آن وقت به موسسات دیگر حاضر است با یک تخمین حدود صد هزار میلیارد پرداخت کند. ظاهرا سپرده گذاران کاسپین که فریب دولت را خورده اند از همه مظلومتر هستند.
شهرام
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده موقعی که خود دولت عامل اصلی و گلوگاه ایجاد مشکلات برای همه بنگاههای اقتصادی این کشور میباشد طبیعی است که بایستی سهم این چالش خود را در ایجاد ضرر هایی که ناشی از مدیریت غلط و ناکارمدش در کشور میباشد را بپذیرد و این یعنی پذیرفتن این تیپ هزینه ها
علی
Iran, Islamic Republic of
بانک قوامین ورشکست شد وا ویلا
Israel
بنیاد تعاون ناحا هزاران میلیارد بدهی دارد که بخشی از ان به سهامداران خاص خود و بخش اعظم ان به بانک قوامین است . درواقع خودش هم سهامدار عمده است و هم بدهکار عمده !!! . الان هم می خواهند قوامین را با سپه ادغام کنند . فقط مسله کارمندان قوامین مشکل بانک سپه است که نمی خواهد انهارا بکار بگیرد و انها هم ترس وواهمه شدیدی دارند
آرتین
Iran, Islamic Republic of
این ضرر در مقابل ضررهای سنگین ۷۲۳۱هزارمیلیارد تومانی بانک تجارت هیچه البته بانکهای دولتی وضعیتشون اصلا خوب نیست و به لطف دولتی بودن بورسی نیستن و اطلاعاتشونم ارائه نمیدم
البته سایت معروف کودال ضرر قوامین رو فقط ۸هزار میلیارد تومان اعلام کرده
این اطلاعاتو دادم تا همه روشن بشن وضعیت قوامین از خیلی از بانکهای دیگه بهتره
تازه ترین اخبار