۱
۵
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶

ادغام بانک‌های نظامی در دستور کار قرار گرفت

معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی از در دستور کار بودن ادغام بانک‌های نیروهای مسلح، تغییر جهت نقدینگی در بازارها و تهیه لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی خبر داد.
ادغام بانک‌های نظامی در دستور کار قرار گرفت
به گزارش اخبار بانک، «امیر باقری» صبح امروز (سه شنبه) در مراسم معارفه حسین مهری به عنوان مدیرعامل جدید بانک صنعت و معدن، افزود: در سال‌های گذشته نیز اصلاح نظام بانکی، تامین منابع مالی و مدیریت نقدینگی محورهای مهم اقتصادی کشور بوده است.

باقری یادآور شد: اقتصاد ایران بانک محور و انتظارات از بانک ها زیاد است؛ از جمله این انتظارات می توان به «تامین نظام مالی»، «تامین مالی اشتغال و تجارت» و «نقل و انتقالات پولی در فضای اقتصاد بین المللی» اشاره کرد.

وی افزود: به این ترتیب، وقتی موضوع تحریم‌ها مطرح می‌شود نظام بانکی در کنار نفت به نوک پیکان اصلی تحریم‌ها تبدیل می شود.

حسین مهری مدیرعامل جدید بانک صنعت و معدن نیز در این آیین خواست بانک های توسعه ای در بودجه سال آینده درنظر گرفته شود.

وی افزود: مشکلاتی مانند تحریم ها، رکود و بیکاری، لزوم همفکری و هم افزایی در کشور و نقش بانک‌ها برای گذار از این شرایط را با اهمیت تر کرده است.

مهری، توجه به نوآوری، افزایش قدرت سازگاری با شرایط، تنوع بخشی به محصولات، شناخت مشتریان و درک درست از نیازهای آنان، ارتقای کارایی و اثربخشی عملیات و استفاده از شیوه‌های نوین در ارزیابی طرح ها را از جمله برنامه‌های خود در بانک صنعت و معدن بر شمرد.

وی تاکید کرد: امروز سرمایه بانک صنعت و معدن به ۶۰۰ میلیون دلار کاهش یافته است که با چنین سرمایه ای نمی توان به ارتقای روابط بین الملل خود بپردازد.

مدیرعامل جدید بانک صنعت و معدن، به بانک توسعه کویت اشاره کرد و گفت: با وجود جمعیت پایین این کشور، این بانک ۱۴ میلیارد دلار سرمایه دارد.

 یادآور می شود، اعضای مجمع عمومی بانک صنعت و معدن شنبه این هفته (۲۷ مردادماه)  «حسین مهری» را به جای «علی اشرف افخمی» به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک انتخاب کردند
https://akhbarbank.com/vdcbasb0.rhb5spiuur.html
برچسب ها: ادغام بانک ها
مشاهده نظر مخاطبان
Romania
کارمنداشون چی میشن.؟
هادی
Iran, Islamic Republic of
تکلیف کارکنان خدوم و دلسوز چه می شود در این شرایط اقتصادی بانکهای نظامی بودند که به درد مردم رسیدند بانک قوامین و مهر اقتصاد بیشترین تسهیلات را ارائه کردند با ادغام این بانکها مردم به بحران و مشکلات 15 سال پیش برمیگردد.
gavamin@gmail.com
وای بانک قوامین ورشکسته شد
نیما
United Kingdom
بانک قوامین با تمام توان در حال ارائه خدمات به عموم مردم بوده و دادای منابع خیلی بالا میباشد و هیچ گونه مشکلی ندارد شکر خدا و بانک قوامین خود تا بحال محل سروسامان دادن به چند موسسه و تعاونی بزرگ ورشکسته بوده و تمام پرسنل آنها را بر خلاف دیگر بانکها در دل خود جذب نموده
maryam
Iran, Islamic Republic of
سودی که قرین 10 سال از بانک قوامین گرفتم همیشه برایم برکت داشت.خاک برسر موسسه مالی کلاهبرداری کاسپین که تمام هیکلش ننگ و بدبدبختی بوده وهست.
تازه ترین اخبار