۰
۲
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹

سود ۱۶۰ درصدی ثبت نام کنندگان سکه در این دوره

پیش خریداران سکه که از امروز با مراجعه به شعب بانک ملی سکه های خود را دریافت میکنند سودی معادل یکصد و شصت درصد کسب نموده اند.
سود ۱۶۰ درصدی ثبت نام کنندگان سکه در این دوره
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، از صبح امروز بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار سکه بهار آزادی که پیش فروش شده است در شعب بانک ملی به ثبت نام کنندگان ارائه می شود.

دریافت کنندگان سکه بهار آزادی در این طرح در بهمن ماه سال گذشته و با سررسید ۶ ماهه سکه های خود را پیش خرید کرده اند.

 مشتریان و خریداران سکه در بهمن ماه حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بانک ملی واریز و هم اکنون جهت دریافت سکه های خود به شعب بانک ملی مراجعه می کنند.

 با توجه به اینکه هم اکنون قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت می خورد با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت که ثبت نام کنندگان در این طرح حدود یکصد و یکصد و شصت درصد سود کسب کرده اند.

سود ۱۶۰ درصدی ثبت نام کنندگان سکه در حالی محقق شده است که بانک ها و موسسات مالی و اعتباری حداکثر ۲۰ درصد سود سپرده به مشتریان پرداخت می کنند.

 جالب‌تر اینکه کسب سود حدود ۱۶۰ درصدی در مدت ۶ ماه هیچ گونه مالیات و عوارض ای را برای ثبت نام کنندگان در طرح پیش فروش سکه نداشته است!
https://akhbarbank.com/vdca6yni.49nua15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
مرادی
Iran, Islamic Republic of
سلام ... لطفا بخیل نباشید، بخیل درآتش جهنم خواهد سوخت؛ سکه همان سکه 6 ماه قبل است، ازارزش پول کاسته شده است، اگر می خواهید امر به معروف کنید، کسانی را مخاطب قرار دهید، که پول را بی ارزش می کنند، ... بیشتر نگران افرادی باشید، که پولشان را پس انداز کرده واز ارزش پولشان کاسته شده وقدرت خریدشان را از دست داده اند... ممنون
نوشين شاهوردي
Iran, Islamic Republic of
كلاهتون رو بذارين بالاتر
ن.ر-ح.ش
اينا كين سكه خريدن ؟؟؟
خوب سكه ها را تحويل نمي دادن...بانك مركزي كه مي دونه اينها مردم عادي نيستند
البته كه اين نظر منتشر نميشه
تازه ترین اخبار