۰
بانک صادرات به دارندگان حساب جاری طلایی تسهیلات با نرخ های ۲ الی ۱۲ درصد پرداخت می کند.
بانک صادرات تسهیلات ۲ تا ۱۲ درصدی پرداخت می کند
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، جذب منابع قرض الحسنه در بانکها و موسسات اعتباری که به آن منابع ارزان قیمت نیز گفته می‌شود همواره جذاب ترین نوع جذب سپرده ها است.

 در این میان بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به جهت جذب اینگونه سپرده ها طرح های ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

 از جمله طرح‌هایی که برخی از بانک‌ها برای جذب منابع ارزان قیمت استفاده می کنند اعطای تسهیلات و نیز قرعه کشی های سالیانه است.

 قرعه‌کشی‌های سالیانه بانک ها البته برای حساب های قرض الحسنه پس انداز صورت میگیرد اما برای حساب های جاری دسته چک که بهترین نوع جذب سپرده نیز میباشد بانک ها و موسسات تلاش می کنند با ارایه امتیاز تسهیلات با نرخ های پایین مشتریان را برای این نوع سپرده گذاری تشویق کنند.

 بانک صادرات نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای مشتریانی که حساب جاری طلایی افتتاح نماینده تسهیلات ارزان قیمت با نرخ ۲ الی ۱۲ درصد پرداخت می کند.

 سقف تسهیلات در این طرح یک میلیارد ریال می باشد که البته در قبال وثیقه ملکی قابل پرداخت خواهد بود.

درصورتی که مشتریان بخواهند تسهیلات در قبال ضامن و چک و سفته دریافت می کنند می توانند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال این نوع تسهیلات را دریافت کنند.

 گرفتن میانگین حساب جاری طلایی و کسب امتیاز لازمه از جمله شرایط اعطای تسهیلات به مشتریان بانک صادرات در طرح تسهیلات ۲ الی ۱۲ درصدی است.
https://akhbarbank.com/vdchwkn-.23niqdftt2.html
برچسب ها: بانک صادرات
تازه ترین اخبار