روند فعالیت های بانک مهر اقتصاد بر مبنای استراتژی های تدوین شده قرار دارد

25 مرداد 1397 ساعت 16:04

نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان یزد با حضور معاون طرح و توسعه بانک برگزار شد.


به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان یزد، جعفر صفایی مزید - معاون طرح و توسعه بانک - در این نشست، با اشاره به لزوم تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر، اظهار کرد: استان یزد از قابلیت ها و ظرفیت بزرگی برای رشد و توسعه برخوردار است که می توان با شناسایی آنها ضمن کمک به رونق تولید و صنعت این منطقه در تعالی و ارتقاء اداره امور شعب استان نیز موفق تر از گذشته بود.

وی با بررسی عملکرد بانک در دو سال گذشته، گفت: در صددیم تا با شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و برنامه ریزی های منسجم، دقیق و کارآمد، فعالیت های بانک بر مبنای استراتژی های تدوین شده با روند مطلوب تری ادامه و استمرار یابد.

معاون طرح و توسعه با ابراز رضایت از اجرای طرح ارتقاء سودآوری در بانک، بیان کرد: به حمد الله با تلاش و کوشش بی وقفه همکاران این طرح با موفقیت اجرا شد و اهداف مورد نظر و پیش بینی شده آن نیز محقق گردید.

صفائی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه مضاعف بر مقوله فن آوری اطلاعات، عنوان کرد: پیاده سازی و ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک یکی از ابزارهایی است که می تواند در کاهش هزینه ها و ارتقاء بهره وری مثمر ثمر باشد.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: همه باید منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم و با حمایت از تولید کنندگان گام های عملی در این زمینه برداریم.

گفتنی است در ابتدای این نشست محمد غلامی - رئیس اداره امور شعب استان یزد – نیز گزارشی از عملکرد استان ارائه کرد.


کد مطلب: 62434

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/62434/روند-فعالیت-های-بانک-مهر-اقتصاد-مبنای-استراتژی-تدوین-شده-قرار

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com