۰
نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان یزد با حضور معاون طرح و توسعه بانک برگزار شد.
روند فعالیت های بانک مهر اقتصاد بر مبنای استراتژی های تدوین شده قرار دارد
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان یزد، جعفر صفایی مزید - معاون طرح و توسعه بانک - در این نشست، با اشاره به لزوم تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر، اظهار کرد: استان یزد از قابلیت ها و ظرفیت بزرگی برای رشد و توسعه برخوردار است که می توان با شناسایی آنها ضمن کمک به رونق تولید و صنعت این منطقه در تعالی و ارتقاء اداره امور شعب استان نیز موفق تر از گذشته بود.

وی با بررسی عملکرد بانک در دو سال گذشته، گفت: در صددیم تا با شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و برنامه ریزی های منسجم، دقیق و کارآمد، فعالیت های بانک بر مبنای استراتژی های تدوین شده با روند مطلوب تری ادامه و استمرار یابد.

معاون طرح و توسعه با ابراز رضایت از اجرای طرح ارتقاء سودآوری در بانک، بیان کرد: به حمد الله با تلاش و کوشش بی وقفه همکاران این طرح با موفقیت اجرا شد و اهداف مورد نظر و پیش بینی شده آن نیز محقق گردید.

صفائی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه مضاعف بر مقوله فن آوری اطلاعات، عنوان کرد: پیاده سازی و ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک یکی از ابزارهایی است که می تواند در کاهش هزینه ها و ارتقاء بهره وری مثمر ثمر باشد.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: همه باید منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم و با حمایت از تولید کنندگان گام های عملی در این زمینه برداریم.

گفتنی است در ابتدای این نشست محمد غلامی - رئیس اداره امور شعب استان یزد – نیز گزارشی از عملکرد استان ارائه کرد.
https://akhbarbank.com/vdci55aq.t1arp2bcct.html
تازه ترین اخبار